X- Factor, leuk seizoen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    :) :) :)
    Precies zoals ze is! :)
    Van mij mag zij er ook uit, samen met Jamal en Hester! [-o<

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja die Stacy vreselijk mens idd.
    Jamal mag er deze week wel uit wat een eentonig stemgeluid heeft hij heel erg saai, dan hadden Rev&Ros er wat mij betreft nog wel een weekje langer in mogen blijven.
    En Whatever kan wel zingen in mijn ogen dat hebben ze met motown wel bewezen maar ze hadden nooit dat nummer van Madonna (is sowieso al vreselijke herrie) moeten doen met dat dansen erbij was gewoon te veel...
    Ben benieuwd deze week met de BigBand dat is altijd goed

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Van mij mag Jamal er ook wel uit, ik heb helemaal niks met die jongen.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Zat/zit Wendy van Dijk in het gips?

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja, ze heeft haar middenvoetsbeentje gebroken..

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Van mij mag Hester eruit
    ik vind haar niet zo goed als de rest

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bigband? mm weet niet wat ik me erbij moet voorstellen?
    Violen, trompetten e.d.? Ben erg benieuwd hoe Jamal en Luigiano zullen klinken.
    Denk dat ze aardig aan hun R&B sound vastzitten. Heb nu al zin in vanavond! :D

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D best leuke show! Denk dat Whatever (was bar slecht) en Luigiano in de sing-off staan.
    Verder super optredens!

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Denk ook Luigiano & Whatever.Ik hoop echt op Whatever eruit,sorry maar de rest is echt veel beter!

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gek genoeg vrees ik voor Hester, terwijl ik haar juist een van de betere vond vanavond.

Wat mij betreft: Whatever en Luigiano naar de sing-off en dan Luigiano naar huis. Geen beleving, niks bij hem...

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    helaas gemist de sing-off, wie stonden erin en wie is naar huis?

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Louigiano is naar huis
    vond het wel heel erg vreemd dat Rachel erbij stond ???????
    Die vond ik juist de beste en waarom zit whatever er nog in ??
    Die meiden zijn leuk hoor, maar ze zingen vals :S

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Eindelijk is Luigiano eruit! Hij is nog te jong en moet eerst meer ervaring hebben op het podium. Snap niet waarom Rachel ook in de sing-off stond. Sluit me maar bij Angela aan en geef de schuld maar aan het mooie terrasweer!
    Ben erg benieuwd welke 3 :confused: acts er vrijdag af gaan vallen. Ik hoop zelf dat Roan, Lisa en Rachel door gaan naar de finale! Denk dat zij meer kans maken op een mooie carriere.
    Whatever vind ik niet serieus genoeg en ze kunnen niet goed zinnen. Hester staat vaak als een plank op het podium, ook al kan ze goed zingen. Jamal vind ik nog jong en mist ook ervaring naar mijn idee.
    Maar het stemgedrag van de kijkers kennende kan het nog wel een hele verrassing worden vrijdag....

14. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik begreep inderdaad ook niet dat Rachel in de sing-off stond.
    Whatever vond ik deze keer ontzettend slecht, in het begin dat gegiechel en grapjes en lachen vond ik wel leuk, maar net zoals Gordon zei: ben ik daar nu klaar mee.

Maar mijn 3 favorieten voor de finale zijn als eerste LISA (zij MOET X-factor winnen).
    Jamal vind ik een schatje en vond ik supergoed gisteravond, dus ook hij mag door en dan ga ik als laatste voor Rachel.

Hester vind ik veel te onzeker op het podium, ik ben niet zo'n fan van Roan zijn stem en Louiginao is leuk, maar ik kreeg deze show vooral het idee dat hij er minder plezier in had.

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Haha nou inderdaad.. wordt gek van die hyper overdreven reacties van die meiden..
    ieeehhhh Belluh!.. overdreven lachen etc.. bah.. in het begin was het wel schattig maar ze zijn mij niet serieus genoeg om in het echte wereldje te overleven. Ze zien het als een leuk avontuur en het wordt tijd dat het eindelijk eens ophoudt voor hun, en voor ons. Jemig hey.
    Wordt er op zo'n avond als gister weer moe van.. lol.

Ik moet zeggen dat ik Rachel echt niet zo goed vond, echt Christina immitatie. Haar stemgeluid was ook niet altijd even zuiver maar ze had wel een goeie show. Ze is de soepelste van allemaal als het gaat om het neerzetten van een goeie performance. Ik vond de show van Jamal ook leuk. Roan had na vorige week weer een boost maar raakte die meteen na zijn optreden weer kwijt..resultaat; een onzekere Roan, en bedankt jury. Hester vindt ik het beste kunnen zingen. Maar dat is dan ook alles.

Stacey viel me deze keer ook mee, niet zo Stacey als de afgelopen weken. Misschien leest ze ook wel mee op dit forum? ;)

De haat en nijd verhouding tussen Gordon en Eric vindt ik ook nergens opslaan. Mja ik vindt wel dat Gordon gister kritisch was en ook naar zijn eigen meiden. Helemaal goed.

Nu al zin in volgende week! :D

16. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Sluit ik me helemaal bij aan

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Die vriend van Rachel zat ook helemaal op zn nagels te bijten he, haha... schattig hoor!
    Maar gelukkig is Luigiano eruit.

Mijn top3 voor de finale:
    1. Lisa
    2. Rachel
    3. Roan, Jamal of Hester

Als Whatever maar vertrekt!

18. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Mijn moeder belde net toen Lisa moest zingen :( is dus volledig aan me voorbij gegaan. Sorry mam. Hoe deed ze het dit keer?
    Blij dat Luigiano er uit is. Hij heeft echt een geweldige stem, talent en timing, maar kom over een jaar of 10 maar weer terug.
    Na Irma en Rev en Ros was ik bang dat we alleen nog maar 16-jarigen over zouden houden, maar gelukkig.
    Bij Stacy's commentaar moet ik echt even wegkijken, ik irriteer me mateloos aan haar.
    Ik hoop dat Roan, Rachel en Lisa er in blijven. Hester en Jamal gun ik het ook, maar niet ten kostte van Lisa en Roan.

19. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het goed dat Luigiano er uit is. Maar eigelijk had Whatever eruit gemoeten. Wat zijn die toch slecht, niet te geloven dat ze in de liveshows staan want daar horen ze niet thuis.

Ik vond het ook wel grappig een opmerking van Erik. Hij vroeg aan Angela ofzo of Roan wel zuiver zong... Ik dacht echt van omg, mens kijk naar je eigen groepje. Schandalig.

Iedereen zong wel goed behalve Whatever! Die moeten er dus volgende x uit. En Hester kan goed zingen maar die beweegt geen ene moet, en dat maakt het optreden zooo saai. Dus zei is zeker geen winnares.

Rachel kan heel goed zingen vind ik, maar het nummer van Christina Aguilera had ze niet moeten doen. Chrisitna Aguilera heeft een prachtstem dat moet je niet na willen doen want daar kun je niet aan tippen. Erg jammer van de keuze van het nummer.

Roan en Jamal hebben een goed optereden gegeven maar zijn in mijn ogen ook geen winnaar.

De enige die de X-Factor moet winnen is Lisa, ze heeft zo'n ongelofelijke stem.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    JAMAL JAMAL JAMAL JAMAL!!
    Wow wat wassie goed :D

Deel Deze Pagina