Ze hebben alledrie al een liedje bekend gemaakt bij boulevard. Rachel - One night only Jamal - Billy Jean (geloof ik) Lisa - Dat weet ik niet meer
pluk ik trouwens net van de site van boulevard: Finale X Factor verplaatst naar zaterdag RTL zendt herdenking uit De directie van RTL heeft besloten de finale van X Factor te verplaatsen naar zaterdagavond. In plaats van de talentenshow zendt RTL live de herdenking van het drama in Apeldoorn uit. Naast de uitzending van X Factor gaat ook het programma De TV Kantine mee naar zaterdag. Wat de verdere aanpassingen in het uitzendschema van RTL zullen zijn, is momenteel nog niet bekend. Vanavond in RTL Boulevard meer over deze beslissing.
Mmmm dan blijf ik zaterdag dus lekker thuis. Ik hoop en denk dat Lisa wint, zij is gewoon de beste. Jamal is in principe ook wel goed, maar dat wisselt erg doordat hij soms echt domme liedjes krijgt. Ik vind het wel een leuke persoonlijkheid. Rachel vind ik ook goed en heeft ook laten zien dat ze heel veelzijdig is. Ik vind haar inderdaad op tv ook een beetje 'fake' overkomen. Ook al is ze in eht echt neit zo, ik heb echt het idee dat ze een rol speelt en niet echt zichzelf is ofzo....
Oke, wij hebben dan een bruiloft Ik was al blij dat we het vrijdagavond lekker kunnen kijken. Maar dat wordt dus opnemen.
Ik vind het wel jammer dat ze het nu ineens op zaterdag uit zenden dan krijg ik bezoek en ga ik geen tv kijken Dat word RTL gemist kijken
Oh, ik vind het wel spannend, ik hoop dat Lisa wint Zij heeft de beste stem. Al vind ik wel dat Rachel iets meer entertaint. Jamal vind ik een hele leuke jongen (en zo schattig), maar ik vind niet dat hij (op dit moment) de X Factor heeft. Ik vond Whatever (Buurman Buurman) trouwens HEEL erg leuk. In het begin niet, maar ik vond ze steeds leuker en leuker. Lekker gek maar toch heel normaal. Ik hoop dat we daar nog eens iets van zullen horen.
Whahaha Jamal die Billy Jean zingt zal wel weer niet klinken want hij zal het wel weer een octaaf lager zingen.... Nou dat vind ik wel heeeel erg balen hoor dat het morgen ineens wordt uitgezonden....
en holland got talent ( of hoe je dat ook schrijft)[/quote] Dat is verplaatst naar vanavond![/quote] Ja zie het
nou ben benieuwd, ik heb geen idee!! al heb ik het gevoel dat het tussen jamal en lisa gaat.. jamal heeft een grote familie en zette wel een goede show neer met dat gedans erbij, en lisa is gewoon favoriet.