X- Factor, leuk seizoen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dit blijkt gewoon een roddel te zijn!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    leuk voor lisa dat ze gewonnen heeft, ik vond beide meiden super.

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Dat zeiden wij ook al :) We missen de kerstbomen in t decor :)

4. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Rachel houdt al vanaf dat ze bij Starmaker binnenkwam d'r hand op haar buik
    (Ja, ... ik heb Starmaker ook helemaal gevolgd, hihi :oops: )
    Dat is gewoon een (vervelende) gewoonte. (Op de ademhaling letten gaat op die manier makkelijker?)
    Ik vind het altijd zo naar als er meteen van die roddels in de "krant" staan dat iemand zwanger zou zijn als ze net ietsje dikker is dan dat zij "normaal" vinden...
    Anyway

Rachel zong iedere keer wel eens vals, en ik vind dat je dat gewoon niet kunt maken als rasartiest zijnde. Lekker als je €40,- neerlegt voor een concert, en dan zingt die artiest vals.

Ik ben blij dat Lisa heeft gewonnen, al waren die singles allebei verschrikkelijk, en nog niet eens nieuw / origineel ook!

Lisa leert nog wel om meer te entertainen. ;)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft gehoord. Deze afgelopen finale waren de valse noten ook weer aanwezig. En idd dat kan gewoon niet, hoeft ook niet bij haar maar ze moet haar niveau weten en ze zingt gewoon nummers die te hoog gegrepen zijn voor haar want bij starmaker zong ze volgens mij lang niet zo vaak vals.

Het nr van Lisa vind ik ook 10x niks vreselijk ook gewoon, maar goed ben benieuwd of ze het met haar beter aan pakken en dat zij wel hit na hit blijft scoren.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik vind het nr wel heel mooi van Lisa.. hoorde het laatst op de radio.. kippenvel. Het is idd een beetje een kerkelijk liedje, maar het is mega mooi gezongen en de tekst vindt ik ook mooi. Hoe Eric van Tijn meezong steeds, erg leuk om te zien, hij was echt helemaal wild van haar volgens mij :) Ben dol op Lisa en het nummer.. vindt het wel iets ontspannends hebben :) Of ben ik nu te zweverig? Is er NIEMAND die het een mooi nummer vindt?

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vind het ook een mooi nummer! En ik vind Lisa een terechte winnares.

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind het een SUPER mooi nummer! :D

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt het een prachtig nummer.
    Ik heb wat traantjes weggepinkt toen ze het zong.
    Lisa is de terechte winares.
    Rachel is ontzettend goed, maar ze kan niet tippen aan Lisa.

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    moet ff mijn frustraties over die stomme stacy kwijt!

Zag je hoe ze naar Jemal keek toen hij eruit lag???
    Ik dacht ff dat ze hem vollop ging zoenen. Ze keek naar hem alsof ze een stelletje waren, zo overdreven verliefd! Gewoon triest!

Sorry, moest het ff kwijt, heb mij het hele programma lopen ergeren aan dat mens, en hoop dan ook van harte dat nooit meer in een jury komt! hhahahahaha

Lisa is overegens de terechte winnaar! Ik vond Rachel ook heel goed, en kende haar ook van starmaker! Maar eerlijk is eerlijk, Lisa kan gewoon ontzettend goed zingen!

kus miek

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    moet ff mijn frustraties over die stomme stacy kwijt!

Zag je hoe ze naar Jemal keek toen hij eruit lag???
    Ik dacht ff dat ze hem vollop ging zoenen. Ze keek naar hem alsof ze een stelletje waren, zo overdreven verliefd! Gewoon triest!

Sorry, moest het ff kwijt, heb mij het hele programma lopen ergeren aan dat mens, en hoop dan ook van harte dat nooit meer in een jury komt! hhahahahaha

Lisa is overegens de terechte winnaar! Ik vond Rachel ook heel goed, en kende haar ook van starmaker! Maar eerlijk is eerlijk, Lisa kan gewoon ontzettend goed zingen!

kus miek

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hihi ja dat viel mij ook al op! Ik dacht; ze pakt m op zijn b*k.. lol
    heb me ook doodgeirriterd aan haar, ze reageerde op iedere leuk uitziende jongen in de voorrondes ook zo van; jeetje wat ben jij een lekker ding oid. Zucht..
    Zou ze desperate zijn?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb begrepen dat ze happy in love was toen het hele circus begon en dat ze haar relatie beeindigt heeft in de periode van de liveshows :rolleyes:

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mmm interessant.. hihi.. zou er dan toch iets zijn? Hoe oud is Stacey eigenlijk

Deel Deze Pagina