X- Factor, leuk seizoen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

man man had jij maar geen plankenkoorts :confused: echt mooi vooral 'listen'!

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Buurman en Buurman.

Moest wel lachen toen ze plots in de camera zei. Ik heb maandverband nodig....... dat is heel normaal hoor.
    Gene echt nergens te vinden. haha wat een mutsssss.hahaha

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

princesje83: :confused: Wat een ongelooflijk mooie stem heb je! Ik heb je andere filmpjes ook bekeken...super! Vooral hurt van Christina Aguilera! Volgens mij hebben we hier te maken met de nieuwe esmee denters... ;)

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik irriteer me mateloos aan die doos

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    nou dat kind is echt vreselijk :D hahahhaha als die der eigen terug ziet schaamt ze zich toch (mag ik hopen :p )

6. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Ik zit nu ook te kijken, maar dat ene meisje van buurman en buurman begint me met de seconde meer te irriteren!
    Dat ze goed kunnen zingen hoor ik niet meer omdat ik dat meisje gewoon té overdreven vind.

Vind dat je nu goed kunt zien, dat toch veel getinte mensen goed kunnen zingen!
    Zijn er namelijk een paar waar ik kippenvel bij kreeg!

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ach meiden toch... ik lach mezelf suf met die meiden van Buurman en Buurman. Wat heerlijk dat er ook nog mensen zijn die er niet zo'n drama van maken op een podium te moeten staan (ik denk dan: je kiest er toch zelf voor?).

Weet je, ik vond het jammer dat die Emma niet door was. Het meiske had een hele bijzondere uitstraling vond ik. Ik had haar nog wel een keer willen zien...

Ben benieuwd hoe het verder gaat........

8. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    @ Josien
    Geen drama?
    Ze doet wel heel overdreven, ik heb een idee dat ze zich juist geen houding weet te geven.
    Als ik nadenk hoe ik was toen ik een jaar of 16 was (zolang is dat nog niet geleden) ging ik ook overdreven doen in een situatie waar ik niet wist hoe ik me moest gedragen. :)
    Vind het wel jammer, want volgens mij zijn ze best een leuk duo.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik zag nu net bij de aftiteling dat het volgende week gaat tussen rachel (onbekend) en rachel (van k-otic). hoop toch wel dat de laatste doorgaat, ze heeft zon mooie rauwe stem.

10. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Buurman en buurman vind ik echt ge-wel-dig!
    Ze zijn gewoon grappig, gewoon leuk om naar te kijken.

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Yeah,C-United door naar de volgende ronde! :D

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    vind het ook een leuk seizoen, jammer dat dat knappe blonde meisje zo onzeker is.. nergens voor nodig! Verder ben ik erg te spreken over die twee donkere jongens (weet zo niet hoe ze heten)

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ja one-j is echt superrr :D

14. sim

sim Niet meer actief

ik vind het niveau erg goed! dat vond ik bij popstars echt wel anders, zelfs de live-shows vond ik toen erg slecht. ik vind dat iedereen hier goed zingt!

en buurman en buurman vind ik geweldig, ik kreeg kippevel bij dat liedje wat ze deden! ze vullen mekaar goed aan!

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    One-je is mijn favoriet, geweldig die 2! :D

Buurman en Buurman kunnen wel goed zingen, maar zijn wel enorm irritant zeg!

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    ooh ja, doe mij die maar =P~

17. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik vind Buurman & Buurman ook leuk, ze nemen zichzelf tenminste niet zo serieus.

Ben benieuwd welke van Rachel & Rachel het wordt. Ik vond die Rachel van K-Otic ook wel goed zingen, maar het zou ook tegen haar kunnen werken dat zij al heel veel kansen heeft gehad (K-Otic en een soloplaat) en die toch niet waar heeft kunnen maken. Maar goed, dat zien we dus vorige week!

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik vind lisa echt geweldig zingen!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars

Bij popstars was het geluid bij de liveshows ook echt dramatisch en mijn vriend en ik begonnen ons echt te irriteren aan de mensen die in liveshows zaten zoals die Rebecca en Brandy die elke keer liep te janken.

Buurman en Buurman zijn als zangeressen in mijn ogen wel goed maar nog te onvolwassen voor een carriere. Die 2 neger jongens zijn leuk om naar te kijken en ook nog es goede zangers. Ook C-United vinden wij helemaal geweldig! Dat jonge neger jochie van 16 ofzo (lijkt kwa gezicht op een jonge bow-wow) is ook echt een goeie, kippenvel gewoon.
    Die Rachel van Kotic vinden wij niks komt veel te nep over bah.
    Heb er weer zin in vanavond lekker genieten van al die mooie stemmen!

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik vind lisa en melissa echt super goed.. natasia is ook heel goed alleen komt dat er niet uit.. ze is nog te onzeker.. daar moet ze eerst aanwerken anders heeft het geen zin

Deel Deze Pagina