Buurman en Buurman. Moest wel lachen toen ze plots in de camera zei. Ik heb maandverband nodig....... dat is heel normaal hoor. Gene echt nergens te vinden. haha wat een mutsssss.hahaha
princesje83: Wat een ongelooflijk mooie stem heb je! Ik heb je andere filmpjes ook bekeken...super! Vooral hurt van Christina Aguilera! Volgens mij hebben we hier te maken met de nieuwe esmee denters...
nou dat kind is echt vreselijk hahahhaha als die der eigen terug ziet schaamt ze zich toch (mag ik hopen )
Ik zit nu ook te kijken, maar dat ene meisje van buurman en buurman begint me met de seconde meer te irriteren! Dat ze goed kunnen zingen hoor ik niet meer omdat ik dat meisje gewoon té overdreven vind. Vind dat je nu goed kunt zien, dat toch veel getinte mensen goed kunnen zingen! Zijn er namelijk een paar waar ik kippenvel bij kreeg!
Ach meiden toch... ik lach mezelf suf met die meiden van Buurman en Buurman. Wat heerlijk dat er ook nog mensen zijn die er niet zo'n drama van maken op een podium te moeten staan (ik denk dan: je kiest er toch zelf voor?). Weet je, ik vond het jammer dat die Emma niet door was. Het meiske had een hele bijzondere uitstraling vond ik. Ik had haar nog wel een keer willen zien... Ben benieuwd hoe het verder gaat........
@ Josien Geen drama? Ze doet wel heel overdreven, ik heb een idee dat ze zich juist geen houding weet te geven. Als ik nadenk hoe ik was toen ik een jaar of 16 was (zolang is dat nog niet geleden) ging ik ook overdreven doen in een situatie waar ik niet wist hoe ik me moest gedragen. Vind het wel jammer, want volgens mij zijn ze best een leuk duo.
ik zag nu net bij de aftiteling dat het volgende week gaat tussen rachel (onbekend) en rachel (van k-otic). hoop toch wel dat de laatste doorgaat, ze heeft zon mooie rauwe stem.
vind het ook een leuk seizoen, jammer dat dat knappe blonde meisje zo onzeker is.. nergens voor nodig! Verder ben ik erg te spreken over die twee donkere jongens (weet zo niet hoe ze heten)
ik vind het niveau erg goed! dat vond ik bij popstars echt wel anders, zelfs de live-shows vond ik toen erg slecht. ik vind dat iedereen hier goed zingt! en buurman en buurman vind ik geweldig, ik kreeg kippevel bij dat liedje wat ze deden! ze vullen mekaar goed aan!
One-je is mijn favoriet, geweldig die 2! Buurman en Buurman kunnen wel goed zingen, maar zijn wel enorm irritant zeg!
Ik vind Buurman & Buurman ook leuk, ze nemen zichzelf tenminste niet zo serieus. Ben benieuwd welke van Rachel & Rachel het wordt. Ik vond die Rachel van K-Otic ook wel goed zingen, maar het zou ook tegen haar kunnen werken dat zij al heel veel kansen heeft gehad (K-Otic en een soloplaat) en die toch niet waar heeft kunnen maken. Maar goed, dat zien we dus vorige week!
Bij popstars was het geluid bij de liveshows ook echt dramatisch en mijn vriend en ik begonnen ons echt te irriteren aan de mensen die in liveshows zaten zoals die Rebecca en Brandy die elke keer liep te janken. Buurman en Buurman zijn als zangeressen in mijn ogen wel goed maar nog te onvolwassen voor een carriere. Die 2 neger jongens zijn leuk om naar te kijken en ook nog es goede zangers. Ook C-United vinden wij helemaal geweldig! Dat jonge neger jochie van 16 ofzo (lijkt kwa gezicht op een jonge bow-wow) is ook echt een goeie, kippenvel gewoon. Die Rachel van Kotic vinden wij niks komt veel te nep over bah. Heb er weer zin in vanavond lekker genieten van al die mooie stemmen!
ik vind lisa en melissa echt super goed.. natasia is ook heel goed alleen komt dat er niet uit.. ze is nog te onzeker.. daar moet ze eerst aanwerken anders heeft het geen zin