Ik vond het zingen van de meiden bij Gordon veel rustiger en prettiger luisteren als de groepen, mss door de reusachtige ruimte waarin ze stonden ofzo? Dat bij Gordon klonk veel mooier en duidelijker, of heb ik dat mis? Volgende week wordt ook leuk, 26+ en de jongens Voor het eerst dat ik dit echt volg en ook blijf volgen Ik vind het goed dat Melissa eruit is, elke keer die zenuwen schiet toch ook voor geen meter op. Ik vond dat ze daardoor ook niet mooi zong, en helemaal geen uitstraling had. Tja is een wedstrijd he (Ik vond haar eerlijk gezegd helemaal niet zo knap, heel erg een ' perfect poppetje' , maar weinig uitstraling. Ik vind Lisa bijvoorbeeld nog een veel mooiere kop hebben )
Helemaal met Female eens, zo zie je maar dat uitstraling veel kan toevoegen (of niet) aan iemands schoonheid. Lisa is echt prachtig vind ik, en mensen wat een stem! Voor mij heeft zij duidelijk de X-factor.
Van mij mag Lisa ook winnen, die heeft het gewoon! Dat zag ik al vanaf het begin! Trouwens voor het eerst dat ik X-factor volg, vond het normaal eigenlijk stom programma
Vind het zo jammer dat ze van iemand ' iets' willen maken. Neem nou B&B.. Best leuk om te zien, maa rnu zijn ze ineens rockchicks op hakken.. Snap er niks meer van zo :S
Nou dat had ik dus ook, steeds hoorde je hoe mooi Melissa is. Ik vind haar juist van die enge slangenogen hebben. En echt zo'n tutje, geef mij Lisa maar. Heeft uitstraling en een super stem
Helemaal mee eens! Ik begrijp gewoon niet dat ze types als Melissa, bij wie de zenuwen gewoon te erg in de weg zitten, steeds door laten gaan. Net als die Anastacia. Ik vind dat eigenlijk gewoon een beetje lullig, want die meiden sterven steeds duizend doden en uiteindelijk kan je ze toch niet naar de liveshows sturen, want dan gaan ze vreselijk af. Maar goed, ik vind Lisa ook zeker de beste. En ik vond eigenlijk dat die Bernadette ook een mooie stem had. Maar die had inderdaad wel even het nummer uit haar hoofd moeten leren. Van de groepen vind ik ook alleen One-J (of Rev & Ros) goed. Bij C-United waren de solo's inderdaad niet goed genoeg, maar ik vind wel dat zij beter door hadden kunnen gaan dan KLEM of B&B, want aan die laatste twee groepen moet nog veel te veel gesleuteld worden. Wat dat betreft heeft Erik het niet echt getroffen.
Ik vond B&B eerst ook he-le-maal niks, met dat "komische" gedoe. Ik vond ook dat ze helemaal niet konden zingen. Totdat ik wat fimpjes op you tube van de dames zag. Echt goed! Dat komische gedrag leidt volgens mij alleen maar af van hun zang kwaliteiten. http://www.youtube.com/watch?v=sT8lM6b4 ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=yj-c5C6G ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=X5QPWstK ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=jKyv1vaG ... re=related Vinden jullie ook niet dat die Eva (kleine) met lang haar echt een totaal ander kind is? Ik vind haar veel knapper met lang haar.....
Nou, ik ben helemaal verbaasd. Een heel ander stel! En inderdaad: zo is die Eva heel erg anders. Veel leuker eigenlijk. Misschien is het dan toch een beetje puberaal gedrag wat ze doet... Nou, ik geef ze nu wel een kans...
Ik vind het ook jammer dat C-United eruit is, maar begrijp de beweegreden wel. Er viel nog weinig aan hun te verbeteren, dus hebben echt een eigen reportair (geen idee hoe je dat schrijft) Maar vind K.L.E.M en B&B gewoon lachwekken slecht. Vraag me af wat ze daar van willen maken. Die Lisa is echt steengoed, vond het wel een keer tijd worden dat Melissa eruit ging. Ze is aan dit gebeuren nog lang nie toe. Als ze eerst eens wat zangles en eens wat zingt voor familie en vrienden dan krijgt ze een stuk meer zelfvertrouwen. Wat ik wel vaag vond waren die 2 zusjes die naar huis werden gestuurd, vond het sneu voor die cha-Kyra, zij wou heel graag maar die April nie. Wat een verwend nest vond ik dat zeg. Ben heel benieuwd naar de 26+ en de jongens, vond de jongens niet echt goed en de 26+ juist heel goed. Vraag me af wat daar nog uit gaat komen!
Harry is er uit! Echt jammer. Maar hij zei zelf vervolgens "de jeugd heeft de toekomst" en dat is ook wel weer zo. Harry, bedankt! Gelukkig zit Irma er nog in. Dat kan ook niet anders, eigenlijk.
ze maakten het niet echt spannend door harry en rachel samen op te laten komen, als ze nou rachel en rachel hadden gedaan of irma en rachel.
ik irriteer me best aan die laurens kwa houding.. en vind opzich jammer dat rob er uit is.. sympathieke jongen! verder ben ik nog steeds fan van lisa!
super jammer dat harry eruit is...als hij zingt raakt ie me wel hoor, maar ook denk ik omdat t ZO'N schattige man is. ik denk ook dat t voor hem niet te doen zou zijn die liveshows ivb met zijn vrouw. maar blijf m hartstikke goed vinden. die laurens irriteert mij ook echt mateloos..beetje zo'n gladde dude en ik hou niet van gladde dudes! vind die jongen van 16, die zo moest huilen, trouwens ook wel een lekker stemmetje hebben..ruwe diamant idd zoals er al gezegt werd, maar kan denk ik heel erg veel van gemaakt worden
Inderdaad jammer dat Laurens door is ten koste van Rob. Die laatste vind ik een stuk symphatieker. En leuker.
Die Laurens doet mij denken aan een heel jonge John Taylor van Duran Duran. Ja zo oud ben ik... Arrogante houding heeft ie wel, niet zo aantrekkelijk. Luigiano vind ik wel een x-factor hebben, zijn stem doet me een beetje denken aan Terence Trent D'Arby (nog zo'n ouwe) De 26+, jeetje wat een moelijke keuzes voor Angela, echt allemaal goed, maar ze heeft volgens mij de juiste erin gehouden qua competitie.