X- Factor, leuk seizoen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Zitten jullie ook allemaal te kijken ? :p
    Ikke wel, ik vind dat Lisa Geweldig heeft gezongen en Rachel ook heel erg goed. Vond buurman en buurman iets minder maar was ook een k*t nummer voor hun

2. Chantal mv Romy

2 jan 2009
    55
    0
    0
    Rotterdam
    Lisa en Rachel waren echt super goed..

Buurman & Buurman of eigenlijk Whatever...vond ik niet goed gezongen..
    Vindt hun trouwens ook helemaal niet leuk..zo irritant!..

Maar goed .... vindt het een betere seizoen dan vorgie keer..

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Reff&Ross (of hoe ze ook heten) zijn echt gaaf!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Van de groepen zijn alleen Rev&Ros goed de rest is lachwekkend gewoon wat slecht zeg.

Gordon sloeg maar weer eens de spijker op zn kop.

Laurens was beter dan ik gedacht had maar meer dan dit zit er denk ik idd niet in...En hij is té arrogant.

Rachel vind ik nep,jammer ze kan wel goed zingen maar vind haar verder niks.

Lisa gaat het winnen let maar op ;)

Ben benieuwd naar Luigiano geweldig gaat het nog wel ver schoppen

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Van de zangeressen vind ik tot nu toe Rachel en Irma het best.Ben benieuwd wie er uit gaat.Vind het leuk om te kijken maar dat gaat met die uitslag nu natuurlijk iedere keer weer zo lang duren,dat vind ik dan weer minder.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een onprofessioneel gedrag werd er getoond. zo totaal respectloos en kinderachtig, zal wel goed zijn voor de kijkcijfers

7. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Niet normaal dat Stacey K.L.E.M wou laten doorgaan. En hester naar huis sturen .

Die van klem kunnen niet zingen dat is nu wel duidelijk
    en hester zingt super.

Niet te geloven dat iemand zoasl zij zon beslissing kan maken

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Tja... Gordon's reactie was heftig maar niet direct bedoeld naar de meiden van KLEM. Eerder richting zijn collega jurylid Eric.

Hester heeft overduidelijk betere zangkwaliteiten (de meiden van KLEM weliswaar meer uitstraling..) en dat viel iedereen op behalve Eric (en stacey; die opkomt voor haar collega jurylid waar ze het meeste mee heeft).

Gordon kennen we inmiddels wel... over-reactive-drama-queen :rolleyes: :) MAAR hij is tenminste wel eerlijk! En het publiek bevestigde dat!

Wel heel erg dat Hester op der gat ging hoor :confused:... wat moet je je dan ellendig voelen op dat moment! :(

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan heb je zoveel talent, en dan gaat de jury ruzie maken. Erg onprofessioneel. Ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte. Als ze het niet met elkaar eens zijn, moeten ze dat achter de schermen uitvechten. Stelletje kleuters!

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb het gisteren gemist, maar ben nu uitzending gemist aan't kijken. Is harry weer terug?

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    @Veraenroy, nee harry is niet terug.

Heb de liveshow gezien, maar ben daarna in slaap gevallen :oops:
    en ik wil graag de uitslag even terug kijken.
    Als ik bij rtlgemist de aflevering van gisteren ga bekijken zie je niet de uitslag, deze kan ik ook nergens apart op de site zien.
    Weet iemand hoe ik de uitslag van gisteren terug kan kijken?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gordon was gisteren zeker te ver gegaan, erg kinderachtig. Hij had ook noooit het publiek zo op moeten hypen, over de rug van de kandidaten om Eric een hak te zetten.

Stacey vind ik sowieso niet objectief hoe ze naar die Laurens kijkt en doet met hem,lijkt wel of het een stel is.

En Gordon heeft uiteraard gelijk, maar heel kinderachtig om dat zo kenbaar te maken.
    Ze hadden van te voren betere afspraken moeten maken over de uitslag want nu hadden ze net zo goed gelijk de kijkerstemmen kunnen gebruiken....

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gordon had mischien niet zo moeten reageren voor de tv maar ik begrijp em wel,ik zat me ook kwaad te maken en die Stacy vond ik al niks en dan loopt ze ook nog met Eric mee,en het is net wat Gordon zegt iedereen met oren aan zijn kop(die kan horen) hoord dat Hester gewoon veel beter kan zingen! Dit is trouwens al de 2e keer dat Eric betere zangeres naar huis stuurd,in de voorrondes liet ie ook Buurman&Buurman doorgaan terwijl die andere groep echt beter was,daar was Gordon toen ook al boos over.Gordon steekt zijn mening nou eenmaal niet onder stoelen of banken en dat wisten ze toen ze em vroegen voor dit programma,bij Idols was het nog veel erger!

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Laurens heeft een relatie met Eva :confused: (Dat irritante bengeltje van buurman en buurman/whatever )

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Waaat dat meen je niet...whuahahaha :)

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Nou jaaaaaaaaa,die 2 vind ik nou totaal niet bij elkaar passen!

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, ik vond ze ook al zo klef doen.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vond het ook echt vreselijk hoe ze deden. Ook dat gezeik over de styling. Zeg het dan gewoon tegen de kandidaat, dan kan die zelf ook een mening geven de volgende keer over wat je aantrekt.
    Heb me vreselijk geergerd zeg! En die arme meiden... Niet dat ze goed waren, maar ik vond het wel sneu hoe het uiteindelijk liep...

19. MvdW

MvdW Niet meer actief

Eerder keek ik deze shows altijd vanaf begin af aan.
    Maar de laatste tijd is dat wat minder geworden.

Gisteravond heb ik het wel gekeken en jee wat heeft die Lisa een ongelofelijke stem zeg!
    Absoluut mijn favoriet!

20. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik kon me gisteren niet aan de indruk onttrekken dat die hele rel tussen Gordon en EvT in scene was gezet... alles voor de kijkcijfers, he?

Zowel KLEM als Hester hebben de X-factor niet, maar Hester is wel de betere zangeres en dus terecht door. Ik denk dat Hester best wel potentie heeft, maar dat X-factor voor haar een paar jaar later had moeten komen, als ze wat zekerder in haar schoenen staat.

Iets heel anders, maar Rachel legde gisteren tijdens het jury-oordeel steeds haar hand op haar buik.. ben ik de enige die dat opviel?

Deel Deze Pagina