Weet niet of het aan mij ligt maar vond haar sowieso er wat forser uitzien dan toen ze jaren geleden voor het eerst begon. Vind trouwens blond haar veel beter bij haar passen dan wat ze nu heeft, geen gezicht, vind haar uitstraling er meteen zo op achteruit gegaan.. Verder vind ik Lisa helemaal geweldig, wat een stem en wat een uitstraling. Geweldig hoe ze er bij staat: moet je me niet? alsof mij dat wat boeit, dit ben ik en hier moet je t mee doen! En dan hebben we nog Rev&Ross, die zijn echt mmmmmmmmm..gleed zowat van de bank af gisteren
Wat een heisa zeg gisteravond Wel beetje lullig tegenover die meiden hoor...maar als ze dachten dt ze goed waren hadden ze het wel mis. Maaareh... die Roan : WOW! *benfan*
Ja, ik had dat gisteren ook aan Rachel gevraagd (bij x-factor backstage, online, kan je vragen stellen aan de kandidaten ) wat ze er nou van vond. Zij wist het ook niet echt.. ze wil weer heel graag naar blond maar durft het nog niet aan om te bleken! Ik vind het ook zonde dat haar haar donker is... =P~
vond rachel er ook niet echt leuk uitzien. ze is wel wat forser, maar nog niet dik ofzo. ze had gewoon een hele ouwelijke niet flatterende jurk aan. tja en dan een bleke huid, lichte ogen, donkere haren, blauwe jurk met als klap op de vuurpijl rode lippenstift. een beetje teveel aan kleuren die niet echt bij elkaar passen. vond verder het niveau van de avond best wel goed, heb in ieder geval genoten. en wij vonden rev 'n ross absoluut niet nep, wat stacey zei. ze genoten er echt van. vond irma tegenvallen, ze heeft goed gezongen maar ik had er meer van verwacht. jammer van de juryrel, beetje kinderachtig en ik vraag me ook af of het echt is of dat het goed voor de kijkcijfers is. maar blijft jammer! joyce
Nou, ik ben nog steeds voor Lisa en Roan vind ik ook wel oke. Rachel ook wel trouwens. Maar die Stacy: wat vind ik die irritant zeg! En niet eens omdat ze voor KLEM was (al begreep ik dat helemaal niet: wat een stel bakvissen zeg. Muziekavond op school is er niets bij.), maar gewoon omdat ze zo irritant slecht staat te presenteren de hele tijd. Zo nep! Ook vorige week, toen ze die jongens de uitslag ging geven: dat klonk toch niet? Ik heb nooit naar dit programma gekeken en vind het nu wel leuk (ook vanwege Angela), maar die Stacy verpest het echt een beetje voor mij. Ben ik de enige die dat vindt of zijn er meer?
Ik vind Stacy ook echt VRESELIJK,echt geen leuk type voor tv! Angela daar in tegen vind ik een hele leuke vrouw.
Ik vond het zo raar wat met Irma gebeurde. Zoals ze zelf al zei, het leek wel of er een maat miste op de band, ik snapte ook niet wat er nou mis was gegaan. Wel jammer, daardoor kwam ze helemaal niet uit de verf terwijl ze een dijk van een zangeres is. Rev en Ros en Roan vind ik ook geweldig En wat ziet dat jongetje er ineens goed uit met lenzen ipv die bril en ineens wat extra zelfvertrouwen! Hij deed het echt goed. En dat allerkleinste knulletje, ongelooflijk dat daar zo'n stem uit komt. Oh, en terecht dat KLEM er uit ligt. Wel erg kinderachtig van de jury inderdaad, mannetjes. Zonde. En ik snap ook niet dat Stacey mee ging. Ze probeert zo zelfverzekerd mogelijk over te komen, maar op de leeftijd van haar was ik dat in ieder geval nog niet. Misschien overschreeuwd ze zichzelf een beetje zo om haar gebrek aan ervaring ed te compenseren.
Ervaring heeft ze wel hoor ze heeft haar eigen platenlabel dus dan herken je talent wel (zou je zeggen). Ik vind haar ook niks hoor, ze is té bevooroordeeld en dat merkte je al met de audities alle lekkere gasten mochten gelijk door van haar terwijl ze soms niet eens goed waren. Jammer maar ja wat doe je eraan, Gordon is de enige die tenminste gewoon eerlijk is, hoewel ik wel vind dat hij te ver is gegaan.
You go Gordon. Tjee, ik vond die muts van Stacey al helemaal niks maar toen ze ook nog met Eric meeging (die uiteraard zijn eigen kandidaat koos, dat snap ik dan ook wel weer). Maar wat zegt ze: bij Hester zit er geen groeimogelijkheid meer in... Ik snap het niet hoor. Die meid heeft een megastem. Daar is misschien niet heel veel meer aan te schaven (alhoewel het altijd beter kan). Maar ze kan zeker nog wat leren op het gebied van performen, jezelf presenteren en in jezelf geloven. Als je dat al geen potentiële groeimogelijkheid meer kan noemen, dan ben je wat mij betreft blind. Groeipotentie vind ik sowieso een waardeloos excuus. Als je de beste bent, verdien je het om door te gaan, niet om af te vallen omdat het toch niet meer beter kan, toch? Of ben ik dan zo naïef? De kwaliteit ligt dit seizoen wel erg hoog. Ik heb er niet echt mensen bij zitten die ik waardeloos vond (in tegenstelling tot oude seizoenen van Idols of X-factor). Wel jammer dat iedereen in hetzelfde keurslijf van 13-in-1-dozijn-popmuziek gedrukt wordt. Mijns inziens komt dat ten nadele van meiden als die van Buurman & Buurman en K.L.E.M. Als die echt hun 'eigen' genre zouden mogen zingen zou het hun kwaliteit zeker ten goede komen. Wat vinden jullie daarvan? Liefs, Josien
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.... Bij de workshop met Maria Mena werd ze gefilmd terwijl Maria zong: Think all the mean girls that pulled your hair, are barefoot now and pregnant there... Rachel kreeg naar mijn idee een bepaalde uitstraling op het moment van het woord pregnant Misschien mijn verbeelding hoor, maar toch!
Sorry maar ik snap het NIET dat je kiest voor je eigen groep het gaat om kwaliteit en klem was gewoon slecht, t was gewoon vals. En er zijn echt wel mensen bij die waardeloos zijn buurman en buurman vreselijk hoe vals was dat niet alleen de live show maar ook hoe ze het nummer van Bryan Adams en Mel C hebben verkracht...jeetje...hoe vals kun je zingen. En natuurlijk maken ze er van waar ze aan kunnen verdienen wat klem zong sorry maar dat koopt geen hond en ja zij willen wel geld verdienen als ze iemand een contract aan bieden dus vind het niet raar hoor dat ze dat veranderen.
Bij X-factor gaat het nou juist niet alleen om de zangkwaliteiten maar juist om het totale pakket van zang, uitstraling, performance etc., kortom: de "X-factor". Hoewel Hester super mooi zingt stond ze, zeker de tweede keer, echt als een zak aardappelen op dat podium en straalt helemaal niks uit. Ja, alleen zenuwen en onzekerheid. Qua zang was hester beter, maar qua performance of "X-factor"als je het zo noemen wil, was klem beter. Het is dus maar net waar je als jury-lid de naduk op legt!
Ik vond klem ook niet echt actief op het podium. En je kunt beter iemand doorlaten die wel kan zingen, dat bewegen dat leer je wel. Komt vast door de zenuwen. Maar als je niet kan zingen en niet bewegen kom je er niet ver mee
ik vind het wel jammer dat op rtl gemist niet alles te zien is... alleen de live optredens en dan nog de uitslag dat klem eruit ligt... heb dus heel die rel gemist vind trouwens die Stacy ook heel nep overkomen, hoe ze alles brengt, zo ingestudeerd
Staat er wel op, heb het net zitten kijken! Je moet gaan naar www.xfactor.nl, dan naar 'gemist' en dan bij het tabblad 'liveshows' kun je klikken op 'X-factor de uitslag'.
dit seizoen ligt t niveau echt super hoog en vind t dan ook echt leuk om op vrijdag aond op de bank te hangen en te kijken, maar ach ach ach wat heb ik een gruwelijke hekel aan die stacey zeg! en niet zo'n klein beetje ook! ze is nep, praat in delen, niet echt gezellig en vloeiend( zo traag als dikke stront dus), kan wel zeggen dat ze zo ontzettend haar eigen mening heeft maar dat is dus totaal NIET t geval! ze kan niks, weet niks en is niks! zo en dat moest ik nou even kwijt! die rel met gordon en erik vond ik FAN-TAS-TISCH! sorry maar ik hou wel van dat harde van gordon! je bent niet voor niks gevraagd voor t programma dus geef dan wel eerlijk je mening. eerlijk zijn is niet altijd leuk voor de andere persoon/ personen maar je weet wel wat je aan iemand hebt. oke oke hij kan t misschien wel eens iets genuanceerder brengen, maar ja dan wordt je even gevangen in t moment en dan denk je vaak niet echt na, denk dat meerdere mensen dat wel hebben. Ik vind het echt een leuk seizoen! en van mij mag lisa, roan, rev&ros of rachel wel winnen. de moment zonder jou zangeres wordt by the way toch wel weer gecontracteerd, kan haast niet anders.. pff heel verhaal
Zo, amen. Maar je hebt wel gelijk, ik erger me ook kapot aan haar. Ik kende haar voor X-factor ook helemaal niet eerlijk gezegd. Was dat maar zo gebleven..