x factor is toch bedoelt om t BESTE talent te vinden dus dan kan je wel voor je eigen groep kiezen, maar vind t programma dan niet meer zo heel erg geloofwaardig...dan is t gewoon een gevalletje van vriendjes politiek. natuurlijk snap ik dat je t liefst wilt dat de mensen uit je eigen categorie doorgaan, maar t moet wel eerlijk en geloofwaardig blijven. en dat stacey haar eigen label heeft is idd erg knap,dat ontken ik zeker niet, maar toch denk ik dat dit niet haar ding is..niet zo op tv en niet zo commercieel.
[/quote] Nou nou, ze heeft wel haar eigen platenlabel hoor...... Probeer jij dat maar eens op die leeftijd....ze is 21 Ik vind het knap en ik vind haar wel ok. [/quote] Dat is ook knap maar dan kan ze nog wel verveelend en irritant zijn, Bush was ook jaren lang de president van America,zie dat maar eens voor elkaar te krijgn,maar toch vind ik het een irritante kwal van een vent
ik volg het ook maar heb de uitslag gemist vrijdag. klem is eruit was dat buurman en buurman, zoja gelukkig! ik vond hun vreselijk. ik heb de rel tussen gordon en erik ook gemist waar ging dit over? en stacey vindik ook niet echt leuk.
ik vond lisa helemaal geweldig wat een stem zeg die mag van mij wel winnen! ik vind buurman en buurman echt helemaal niks! maar goed ieder zijn eigen mening
hahah wat een meningen hier zeg. Nou ik vindt die Stacey wel oke hoor snap niet wat jullie nou bitchie aan haar vinden. Ze geeft gewoon haar mening en heeft drie jongens onder haar die het toch echt wel redelijk goed deden. ik vindt die Rev en Ross eigenlijk niks. Ben het dus met stacey eens een beetje een gimic! Lisa, Roan en Rachel gaan het denk ik uit vechten. Oke laat het commentaar maar weer komen.hahahaha
Ik vind Buurman & Buurman alias Whatever ook helemaal niks! Irritante meiden (vooral die magere) die niet echt bijzonder zingen. Ik ga voor Lisa, wat een stem heeft zij zeg!
Stacey is 23 trouwens, dat terzijde, maar ik vind haar supercool Ik ga voor Rachel, maar ik ben misschien een beetje partijdig vanwege K-otic, toen vond ik haar al super! volgende week vrijdag 3 april ben ik bij de liveshow, dus hopelijk zit ze er dan nog in als 2e staat voor mij ook Lisa!
Jaaah vanavond is het weer. Kan niet wachten hoop dat Buurman&Buurman er vanavond uit gaan vreselijk die 2. Ben echt benieuwd wie wat gaat zingen, thema is Holland geloof ik.
Whatever (zo heten ze nu) Ik ben voor Laurens eruit! Mooi koppie, maar verder..? Beetje zo'n Jim verhaal..
Ehmm Jim verhaal? Jim kan wel degelijk zingen dat kun je van Laurens niet zeggen... Ik ben er ook voor dat eerst whatever eruit gaat en dan die Laurens volgende week
ja lisa is mijn favoriet ik vind laurens niks en jennifer ook niet.. ze zingt wel aardig maar vind haar beetje saai.. hester verpest het voor haar zelf door haar houding.. tis volgens mij een heel lief meisje (aan haar antw te horen) maar ze oogt wat arrogant en ongeinteresseerd... hoop dat ze dat een beetje gaat veranderen want dan kan ze ook nog ver komen
Ik denk eerder dat het onzekerheid is bij Hester althans zo komt ze op mij over Vond Rev&Ross weer erg goed, bleegh zo komt Laurens hahah niet mijn favoriet. Ook Luigiano was erg goed met de opening.