Verslaafd aan Zwangerschapspagina.nl?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tweemeisjes, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik moet toch even iets kwijt. Ik heb in oktober een account aangemaakt op zwangerschapspagina.
    Ik heb het geopend om een beetje informatie op te zoeken en om ervaringen uit te wisselen!
    Zo kwam ik er in de zwangerschap achter dat mijn kindje in een stuitligging lag. Er werd een advies gegeven om het wel te laten draaien, ondanks de negatieve berichten elders!
    De gyneacoloog heeft me regelmatig gevraagd waar ik de wijsheid vandaan haalde. (omdat ik hem gewoon alle nadelen kon opnoemen)
    Hij was echt verbaasd dat ik er zoveel vanaf wist! :confused:
    Toen heb ik hem doorverwezen naar zwangerschapspagina.
    Ik merk echt dat ik hartstikke veel heb aan sommige meningen en adviezen. :thumup:
    Als ik in de avond lekker aan het laptopperen ga, merk ik gewoon dat ik direct naar deze site huppel om de topics te lezen.
    Zelfs mijn man moet sommige verhalen aanhoren, en vind het leuk dat ik een soort van uitlaatklep heb gevonden.
    Ik merk ook dat ik er heel veel van opsteek, zo leer je toch nog wat van anderen.
    Ook lig ik in een scheur om sommige opmerkingen van de andere meiden. (met name de strontostop van Michelle!) :)

Bedankt voor alle adviezen,tips, en lachmomenten!
    Ik ben harstikke verslaafd aan zwangerschapspagina, en dat had ik echt niet verwacht!

X Joelle! :oops:

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Verslaafd? Nou ik weet NIET waar je het over hebt! Hahaha, nou hier is t dus ook echt erg. Ik kan zowat niet meer zonder zp, veels te bang dat ik wat mis ;) .

Oh, enne.....de strontostop......BRILJANT. Toen ik dat las heb ik echt een kwartier dubbel gelegen van t lachen. En elke x als ik weer aan denk begin ik alweer te grinneken.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Verslaafd? Aan ZP? Dan ben je vast één van de weinigen hier!

................................

NOT!

Haha! Je zou al bijna een praatclub oprichten voor de Anonieme ZP-ers, hihi!

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

:D hier nog een forumjunky...

Ik post niet eens zo megaveel, maar zit toch wel regelmatig (Lees; váááák) op het forum. Soms tot ongenoegen van manlief.

Ik krijg dan ook vaak een reactie op sarcastische toon naar me toegeworpen van; "Zit je nu alweer achter de pc?"
    Of laatst vroeg ik wat aan hem, zegt ie; "anders vraag je het even aan je forumvriendinnetjes". :confused: Nou ja zeg....

Laat me toch lekker.... :oops:

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, dat stadium zijn we hier al voorbij. Manlief zegt er niets meer over. Hahaha!

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hier precies hetzelfde! :thumup:

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

* verslaafde meld zich *
    heerlijk en zeker nu ik niet meer mag werken tot de bevalling, laatst was zp even offline, ik wist gewoon verder niet wat ik nog op internet moest zoeken, hihi.... :oops:

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben Michelle en ik ben ook verslaafd aan zwangerschapspagina.

*Hallo Michelle!*

Hehe dat lucht op. Fijn dat ik hier ook niet alleen in sta ;)

Maar even heel eerlijk: er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet kom lezen, gluren, leren of posten. Ik heb ook veel aan de info die ik hier heb gevonden en mede daardoor sta ik ook een stuk relaxter in mijn zwangerschap. Ook mijn vriend moet er regelmatig aan geloven. "kijk schat zo ziet mijn buik er over ongeveer 4 maanden uit" en "moet je nou eens horen, ik heb eindelijk een goede grap gemaakt" ;)

Ik vind het een heerlijk forum. Meiden blijven posten!

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hallo, hier nog een zwaar verslaafde ZP er. 8)

ik heb al zoveel informatie op dit forum gekregen, het maakt het allemaal een stuk makkelijker. ideaal dat uitwisselen van ervaringen.

er gaat geen dag (lees uur :) ) voorbij dat ik niet even kom kijken, veel te bang dat ik wat mis.

vooral zo door blijven gaan!

groetjes, Miranda

10. tweemeisjes

*Amen*
    Dochterlief slaapt in de wandelwagen, manlief is met oudste dochter naar de winkel...
    Wasmachine draait, maar wat doet Joelle? juist! spieken op Zwangerschapspagina.nl of er al reacties zijn op het topic!
    Dus ik ben niet de enigste! *Gaat staan en klapt in haar handen* (gelukkig maar!)

En mijn man zegt ook, vraag het maar na aan de andere experts!
    hihi, ik neem meer van jullie aan dan het CB!

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier ook een verslaafde ;)
    Het eerste wat ik doe als de laptop aan gaat is deze site ff checken om te zien of er nog leuke berichten zijn :)

Ik ook! hier zijn veel meer deskundige (lees: vrouwen met ervaring!)
    CB is bij ons alleen voor de inentingen en meten/wegen ;) de overige vragen/problemen plaats ik hier.

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :oops:

ja hoor hier ook een!
    Na hard werken in huis, zie ik dit als mijn ontspan momentje,

en wat betreft alle info etc.
    hier idem dito, cb of zelf de zwangerschapsgym..
    ik weet meer dan de gemiddelde muts daar!

Thanks to ZP

;)

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het is een uitkomst haha ik kan niet meer zonder!

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ja ben ook wel verslaafd hoor,als ik wat tijd heb dan zit ik erachte ;)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Verslaafd, nee hoor, totaal geen last van :^o .
    Af en toe vragen mensen hoe ik sommige dingen toch allemaal weet...ja, zwangerschapspagina! Ik kwam hier ook eens per toeval, aangezien ik zwanger was en geen flauw idee had wat me te wachten stond. Heel veel van geleerd.

16. tweemeisjes

Volgens het CB zijn hen de deskundigen!
    Het ging om mijn jongste dochter met het regelmaat, die vrouw vertelde me echt dat ik een strak plan moest trekken. Maar nadat ik dat heb laten varen, en het een beetje had laten bezinken (tip van hier) kreeg ik een heel ander kind terug.

Tja, het is zo veel leuker!
    Nou dames, ik ga vanavond lekker even niet Zwangerschapspagina controleren. (stappen!)
    Voor het eerst in lange tijd ga ik eens even wat doen, stappen. Moet er echt even tussenuit! X Joelle.

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Die strakke plannen van het CB werken alleen voor "het gemiddelde kind". En die leven alleen in de boekjes van het CB ;)
    Onze kindjes zijn allemaal uniek en ieder kindje vergt dus een unieke op het lijf geschreven behandeling.
    En voor eventuele tips om die behandeling nog beter aan te passen kan je het beter vragen aan de echte experts.
    En die zitten hier op het forum ;) (jullie allemaal!)
    Ik ben dan n beetje n ouwe rot in t vak (zei zelfs de mevrouw van het CB :confused:) maar sommige nieuwe dingen/ideeen of handelswijze had ik nog noooooit van gehoord (zoals al die keren dat je tegenwoordig een echo krijgt.. termijn echo...wattuh?! 20 weken echo...huh? Bij de eerste 1 gehad omdat ik niet wist hoever ik was en bij de tweede helemaal geen! En nu kreeg ik er ineens 3! :confused:). Ben erg blij dat ik ZP gevonden heb!

Maar niet alleen voor dingen over zwangerschap, geboorte en kindjes. Soms is het hier een erg fijne uitlaatklep of klankbord idd voor de meest uiteenlopende dingen. Of gewoon voor tips over de was! :)

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier ook een verslaafde :) Geef eerlijk toe dat ik weleens momenten heb gehad (na een of andere discussie wat niet helemaal lekker verliep, of wanneer ik het gevoel kreeg er helemaal niet bij te horen of zo :oops: ) dat ik dacht..laat maar hangen hoor, ik kom er gewoon niet meer, maar een uur later zat ik er alweer achter :p

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ikke ben ook verslaafd aan Zwangerschapspagina.

Moet elke dag toch wel even kijken.... Als ik eenmaal zwanger ben, wordt mijn verslaving vast nog veel erger :) .

Ben ontzettend blij met dit forum waar ik al mijn vragen omtrent het zwanger worden kwijt kan en waar ik lotgenoten kan treffen. Ik voel me hier helemaal thuis!

20. Ik meld me ook maar.. Ik ben er ook verslaafd aan. Er gaat geen dag voorbij zonder ff de ZP bekeken te hebben..

Deel Deze Pagina