X Factor Live Shows!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Es09, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou jeetje zeg wat stemt het publiek toch raar!!! Ed door ipv tim of pijke?????????????

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wie is er nu uit dan???

tim zeker???

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja..... Jammer... Had liever die Ed zien gaan...:(

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja tim eruit!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh vind het wel jammer, maar tegenover de kwaliteiten van de andere kandidaten wel eerlijk ja...
    ok ed moet er ook nog uit..

tim was goed alleen voor die jonge meisjes haha

en edje is ook wel goed maar heb het idee dat mensen op hem stemmen omdat ie blind is..

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik vind ed juist helemaal geweldig..
    niet omdat hij blind is.. maar omdat hij echt helemaal voor de muziek gaat. hij leeft er echt voor... en ik vind hem ook echt steengoed !! enja.. t is toch ook een kwestie van 'muziek' smaak... en ik hou nou eenmaal van lekkere rock'n'roll en zo'n rauwe stem als ed heeft !

die tim vond ik niets aan,.. kon ook echt niet zo goed zingen als de rest dus ik vind het logisch dat hij eruit is...

ed zie ik niet winnen, en ondanks dat ik hem het leukst vind wil ik ook niet dat hij wint..
    hij treed al dagelijks op, en nu na xfactor zal het nog wel meer worden..

ik hoop dat die 3 donkere meisjes winnen, vind hun ook erg goed !

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Zo jammer dat er geen tegenstemmen mogen worden uitgebracht!

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik vind echt niet erg dat Tim eruit is joh.
    Ik vond zijn stem echt niks hoor dat ie over een paar jaar maar terug komt.

Ik ben zoooo dol op Pyke (L) Maar wat een bout nummers de laatste 2 afleveringen pfffff

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja tim zong niet altijd even mooi en denk dat het idd wel te vroeg is voor hem maar ik vind Ed gewoon leuk geweest nu. Gingen zoveel mensen niet door met wel een mooie stem maar die hadden dan niet de x factor. nou dat vind ik van ed ook niet. Nou ja zolang rochelle maar wint:p

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tim had veel potentieel in zich dat er helaas niet uit kwam. Hij heeft een geweldige stem, maar is gewoon nog te jong, net als Jessica.

Ed mag er van mij uit, hij heeft de Xfactor niet helemaal, hij heeft totaal geen uitstraling als hij op het podium staat en dat vind ik er belangrijk bij een optredend artiest.
    Misschien komt dat nog bij hem, iemand als bijv Stevie Wonder die ook blind is, heeft ook een super uitstraling op het podium als hij optreed, misschien komt dat bij Ed ook nog,maar hij mag er van mij uit volgende week.

Stacey maakt slechte keuze's voor Pyke qua muziek, dat is zoo zonde was hij er goed.

En verder ben ik het zoals altijd wel heel erg eens met Gordon:D

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

#71 glimworm, 7 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2011

:D:D:D dat kan de provider denk ik niet aan!

@ Buffy: idd Ed heeft echt geen uitstraling en hij zingt of beter gezegd schreeuwt alles op dezelfde manier, er zit helemaal geen, zoals ze dat zo mooi zeggen, kleur in zijn zang.
    en er zit een vreselijke snaar in zijn geluid. brrrr...

Ik vind het ook niet zo professioneel van Stacey om voor Pyke "Shine" uit te kiezen, puur alleen om Gordon dwars te zitten en dat ze het een vreselijk nummer vind.
    ja tuurlijk is het iets heel anders dan wat Pyke normaal zingt, maar er zijn zat nummers die buiten zijn comfort zone liggen die hij wel goed had kunnen zingen.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Stacey heeft een rare liedjes smaak.
    Vorige week ook al een slecht nummer voor Pyke en deze week gewoon weer.
    Je kan ook zien dat Pyke echt niet blij is met de nummers die hij krijgt.

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik vond de combinatie Pyke, Wiebie en Britney Spears vorige week een stuk geslaagder dan de Shine van gister.
    Dat Tim eruit is vind ik op zich wel verrassend, dacht dat die wel aardig in de markt lag, maar ben er persoonlijk niet rouwig om hoor.
    Vind het niveau wel hoog dit jaar en irriteer me niet echt aan iemand, is wel eens anders geweest :D

Finale: Adlicious - Rochelle :)

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik kwam gisteren de huiskamer binnen toen Ed aan het zingen was, heeft me meer dan een minuut gekost om te achterhalen of hij nou Nederlands of Engels zong.. Herkende de song niet eens, en er klonken een heleboel woorden overtuigend Engels :p Van mij mag volgende week Ed eruit, of anders Sway, zijn wel leuke meisjes, maar vind het te 'gemaakt' .. beetje theaterachtig .. Zou graag iets willen horen waar gevoel in zit! Dat ze ook echt uitdragen wat ze zingen.. Dat geldt voor alle deelnemers eigenlijk.. vind ik toch een belangrijk element :)

Rochelle is nog steeds mijn favoriet, maar dat was ze al vanaf de voorrondes.. apart meisje is het ook.. maar gezien de camera in het begin al vaak op haar viel.. vraag ik me af of ze niet van te voren al wisten dat zij sowieso mee ging naar de live shows.. maar dat is weer een ander verhaal :p

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind het niet erg dat Tim eruit is...die had meer uitstraling dan dat hij kon zingen!
    Die Ed vind ik echt verschrikkelijk, die verkracht echt ieder liedje met zijn geschreeuw!

Ik ben een grote fan van Rochelle en Adlicious, die mogen van mij allebei wel winnen :D Van Rochelle zou ik echt zo een cd kopen, wat een heerlijke stem heeft die meid!

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik vind dat Rochelle geweldig kan zingen maar ze heeft echt geen uitstraling. Als ze geinterviewd wordt is ze altijd zo saaaaaaaaaaaaaaaai.

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha saaai ? Ik vind haar accent zo leuk!! Gezien haar uiterlijk zou je toch iets anders verwachten, en dan komt opeens dat dialect :p hihi.

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat voorspellen jullie ? Wie gaat er uit vanavond ?? Wel maar eentje kiezen he :p

Wie zitten er ook alweer nog in trouwens :$

-Pyke
    -Rolf
    -Adlicious
    -Sway
    -Sim'ran
    - Ed
    -Rochelle

Mis ik iemand ?

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jeetje, wat kruipen ze die dj chew ofzo vreselijk in z'n kont! Ze hebben hem in dit eerste halfuur al 30 keer bedankt en opgehemeld! Ik begrijp dat het een ster is maar kom op zeg..

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gadverdamme, wat een butt-thema zeg........

Knijterharde verkrachte nummers. Bah!

Deel Deze Pagina