Mag Ed er aub NU uit!!! Vreselijk...Sorry, maar tis toch echt klaar voor hem nu. Ik vond Adlicious heel goed en ook Rolf kwam erg goed uit met zijn nummer, 1 van de beste van de avond.
Ja ed mag er van mij ook per direct uit. Wat schreeuwt die vent zeg, snap nie dat hij er nog steeds in zit. Mijn favorieten zijn toch wel Rolf, sim'ran en op nr 1 rochelle, ookal vond ik haar optreden van vandaag wat minder. Lullige opmerking ook van gordon om te zeggen dat ze te dun is. Je zal maar net zo iemand zijn die zichzelf ook te dun vind en van alles doet om aan te komen maar dat dat niet lukt.
Ik vind de thema's steeds zo bagger :s Wil wel weer eens een rustige-liedjes-thema met enkel mooie stemmen...
Idd dat zei ik ook al tegen mijn vriend, wat nou als ze er alles aan doet om aan te komen... Vind dat je dat niet op de tv hoeft te zeggen, doe dat lekker achter de schermen. Vond haar optreden wel heeel erg goed! Zij mag met Adlicious wel in de finale staan. Ik wil Sim'ran wel een nummer van Destiny's Child zien doen, elk nummer maak niet uit welke, of nou ja, misschien de cover van Emotion...
Jezus ed weer door?? Wat hebben de mensen gedronken die op hem stemmen Sway en Sim'ran zijn toch veel beter dan ed?
@SYRV, ik kan het helemaal met je eens zijn! Amen voor Gordons opmerking van zojuist... (en ik dacht niet dat ik dat ooit nog zou zeggen...)
Zoals altijd ben ik het weer volledig met Gordon eens! Ik word ook moe van al die sympathie stemmen, hou er mee op en stem gewoon op degene die goed zijn! Hij is misschien bot,maar is tenminste wel eerlijk...
idd, Ben het al weken eens met hem wie er uit moet. ik vrees nog dat mijn favo Pyke het van hem moet verliezen, dan eet ik mijn schoenzool op :x:x:x Die man kan maar op 1 manier zingen, nee schreeuwen daar zit geen enkele groeimogelijkheid meer in. Met alle respect voor het feit dat hij blind is, maar met zo'n dancenummer op een stoel blijven zitten stoort meer als dat het tot meedansen aanzet. Ik kan nog wel effe doorgaan maar doe ik maar niet, ben allang blij dat Pyke er nog inzit! @ Buffy: Simran zou ook heel goed een nummer van En Vogue kunnen doen!
Ik snapte dat niet helemaal.. want hij stemde vervolgens op Sim'ran omdat hij zo graag wilde dat zij meededen, en zij er al bij Holland Got Talent vroeg uitgezet waren... daarom stemde hij op hun.. dat is toch ook een sympathie-stem,.. of ben ik nou gek ?
Volgens mij hebben ze volgende week een rock-thema ofzo.. tenminste, dat dacht ik te merken aan wat Stacy zei.. zou wel hard zijn als ze Ed in het thema waar hij het beste mee is, er uit halen.. maar het zou me niets verbazen als dat het plan is..
ik vind Rochelle erg goed zingen en Adlicious en Sim'ran zijn ook erg goed! ben benieuwd volgende week weer.
Eens! Argh!! Waar komen al die stemmen voor ed toch vandaan? En ik vind Rochelle ook lelijk dun. Goed dat dat een keer is gezegd.
Wie is er nou uiteindelijk uit gegaan, Sway? Het is toch verschrikkelijk dat die Ed er nog steeds in zit!!! Heb echt bijna geen zin meer om te kijken, was vrijdag ook al weggezapt toen hij in beeld kwam, kan hem echt niet meer aanzien....
Op zich zijn stem valt me wel mee, maar gewoon naar hem kijken nee dank je.. Ik zat op een gegeven moment aan de eettafel en kon de tv dus niet zien en toen hoorde ik hem alleen en toen dacht nou dat klinkt wel oke. Maar als je hem ziet iewl, niet de xfactor. En toen hoorde ik Sway ook, nou man wat vals was dat zeg!! Goed dus dat zij er uit liggen. En dat Gordon dat zo over Rochelle zei vond ik niet kunnen. Dat had ie achter de schermen moeten doen. Ik ben het met hem eens, maar om haar zo voor het blok te zetten...
Ik lees op meerdere forums en sites dat veel mensen hem NIET leuk vinden, hoe kan het dan dat hij er nog inzit, snap jij het, snap ik het?
Misschien omdat hij al optredens geeft en dat die hele omgeving waar hij dat doet steevast op hem stemt..
Tja, Rochelle is erg skinny, maar het zou zomaar kunnen dat ze daar niks aan kan doen. Maar veel belangrijker: wat een waanzinnig mooie stem heeft ze, wat performt ze goed en wat heeft ze een leuke kop&uitstraling. Verder vind ik Adlicious fabulous (vooral die Bohemian Rhapsody, was super gedurfd en dan zó goed!), Pyke en Sim'Ran goed, maar nét iets minder dan die andere 2. Finale mag van mij dus tussen Rochelle en Adlicious gaan. Ik vind het niveau wel bijzonder hoor, dit jaar. De thema's zijn ook wat spannender gekozen dan anders, de deelnemers worden wel tot het randje van hun kunnen gebracht elke keer. Ed vond ik wel oké, maar ik vind zijn zingen veel te beperkt. Wat mij betreft is hij nu echt de zwakste deelnemer, van mij mag het hier wel stoppen. Kan hij lekker weer elke avond optreden.
dat vind eric van tijn dus ook Ik ben geen ed fan, maar vond zijn duet met martin buitenhuis dus wel echt te gek. Ik vind adlicious ook nog steeds erg goed. Ik snap alle geweldigheid rondom rochelle alleen niet zo goed, ik ben er niet weg van.