X Factor Live Shows!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Es09, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    vond Ed echt 10x niks vandaag......

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    vind rochelle ook echt de beste!
    en ed verveelt nu idd,mag van mij wieberen.....heeft toch al een carierre.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Jippie!! Edje eindelijk eruit!!
    En dorpsgenootje Rolf heeft Nieuw Vennep weer op de kaart gezet! :D sorry, ben toch voor Pyke en die had met Waylon moeten zingen, was het echt knallen geweest!!!!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o gelukkig zeg dat ed exit is. was gister te moe om te wachten op de uitslag. ben blij, hij wa svoor mij haast een reden om niet meer te kijken

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vond Ed juist gisteren zijn beste optreden geven in al die weken (dat duet dus). Wel blij dat hij eruit is, het was klaar zo...
    Hoewel Sim'Ran ook wel elke week valser gaat zingen, zeker met de koortjes. Ik had er ook niet voor gekozen om het laatste nr wat ze deden bij de ouders te zingen.
    En vond het erg raar dat Glennis Grace zoveel aandacht op moest eisen (of miss in overleg met de coach gedaan??), terwijl het niet haar wedstrijd is. Als ze haar single wilde promoten had ze moeten vragen om ipv Blof op te treden...
    (neemt niet weg dat het lullig voor haar is dat zo'n goede zangeres nooit écht doorgebroken is)

Heb me rot gelachen om Eric met zn Laura Alberts hahaha, kwam niet meer bij, maar Stacey zag er ook weer niet uit.:D

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Vondt Bløf toch wel erg goed :D

niet zo gek als je al sinds jaar en dag fan bent whahahahha ;)

En ben echt wel blij dat Ed eruit is...vondt zijn solo echt heel slecht gisteren!

En ik vondt het duet van Jeroen en Rolf wel super gaaf!

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik vondt Rolf ook wel goed, maar ik wordt gek van dat handje de hele tijd.
    Ik vondt het optreden van Pyke met die zanger van Racoon echt briljant.
    Eindelijk liet pyke zien wat hij kan.

Ja en rochelle was zoals altijd briljant.

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Pycke was geniaal met Bart van Racoon ! Rochelle was ook erg goed, zeker met Waylon. Alleen wat is zij akelig dun zeg. Meisje eet toch! Rolf is echt een heerlijk hapje !

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik vond dat duet van Ed wel heel mooi.. maar voor de rest ben ik wel blij dat hij eruit is. Maar toch heeft ie t wel ff laten zien!
    Rochelle zong echt supergoed gister en vind het heel knap dat ze ook maar naast Waylon durfde te staan! Ik zou dat echt niet durven.. wat een super lekkerding is dat zeg haha. Pyke was idd ook goed met dat duet, wel blij dat hij door is hoor. Tja Sim-ran gaat er binnenkort toch uit. Die leken bijzonder in het begin maar dat komt er nu niet meer uit.. Kijk nu al uit naar volgende week!

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Viel het jullie niet op dat Ed stond te juichen toen Martijn bij de uitslag "Aaaaaaaad ... Licious" riep? Was wel een beetje onhandig.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

mja, ligt niet aan martijn, is gewoon onhandig dat adlicious in het begin hetzelfde klinkt als Ed

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jawel, ligt wel aan Martijn. Hij had hun naam ook in 1 keer kunnen uitspreken ipv 'ad' lang uit te rekken. Het was echt alsof hij ed zei en dat had niet gehoeven.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat moet dus wel om de spanning erin te houden;) ik snap wel dat ze dat doen, dat soort dingen hebben ze wel vaker gedaan.

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    jeetje pyke eruit ipv sim'ran. Vind het nergens meer over gaan zo..

zoals stacey al zei: ze staan niet voor niets steeds in de sing off en erik heeft teveel zijn eigen mening laten mee tellen volgens mij

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zou het een strategische zet zijn?! je hebt zo wel een coach uit de race! nu weet hij bijna zeker dat het rochelle tegen adlicious gaat worden de finale. publiek heeft al duidelijk laten weten dat ze simran er uit willen.
    En eerlijk gezegd zie ik rolf ook niet in de finale.
    eric tegen angela.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Stacy had gelijk maar ik denk idd dat Erik het strategisch bekeken heeft. Rolf heeft een leuke stem maar zingt alles vreselijk saai...en ja Sim'Ran heeft al 4x in de sing-off gestaan dus publiek hebben ze niet mee. Daarbij komt dat de koortjes gewoon elke keer vals zijn...

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Shittt pyke er gewoon uit :( echt heel erg jammer.
    En zeker niet terecht, ik moet zeggen dat ik Adlicious ook niet zo geweldig vindt.
    Als naar alle uitzendingen kijkt denk ik dat het toch wel terecht zal zijn als rochelle dit gaat winnen.
    Jeetje wat heeft die meid toch een prachtige stem.

18. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Pyke is eruit :((
    IK had verwacht dat hij er volgende week uit zou gaan en deze week Simran die staan nu al zovaak in de sing off kom op zeg iedereen is hun zat! Maar finale sowieso Adlicious-Rochellen de winnaar???
    Je weet het maar nooit

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Precies mijn gedachte! :)

20. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik had ook t idee dat Ruud gewoon Sim ran erin hield met t risico dat Pyke eruit zou gaan zodat er een concurrent van Rolf eruit zou zijn.....

Ik had m niet aan zien komen in ieder geval dat Pyke eruit zou gaan. Ik moet zeggen dat Stacey wel gelijk heeft ergens....ze staan niet voor niks in de sing off steeds. Maar goed anders was ie er volgende week wel uit gegaan denk ik....samen met Rolf.

Mijn finale is ook Adlicious met Rochelle en dan wint Rochelle denk ik! Laten ze de finale door stemmers beslissen of heeft ook daar de jury het laatste woord over? Ik weet t niet meer van vorig jaar.

Deel Deze Pagina