X Factor Live Shows!!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Es09, Apr 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    volgens mij beslist vanaf nu het publiek. maar voor eerlijkheids halve moeten ze dat gewoon eerder al door t publiek laten doen. denk dat t dan ook leuker is om te blijven kijken.

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hmmm ja ben ik het ook niet helemaal mee eens. Want dat zie je vaak bij Idols, dan gaan alleen de popie-jopies door en net niet diegene die het beste kunnen zingen...vind ik dan. Dus ik vind een mix van vak jury en publiek wel een goeie. Alleen dan moeten ze misschien stemmen los van elkaar en niet wetende van elkaar wat ze stemmen misschien???

3. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ja ok.. maar uiteindelijk is de X-factor een populariteits show en niet de beste zanger show. maar degene die gewoon de meeste fan's krijgt. en nu in dit geval is er tactisch gekozen door de jury.
    hadden ze het eerlijk willen doen had eric voor pijke moeten kiezen en dan hadden de stemmen van het publiek uiteindelijk geteld. misschien was sim'ran dan alsnog door geweest want je weet niet wie er meer fan's heeft. kan er om spannen.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Jammer dat Pyke eruit is, vind het niet kloppen. Maar zoals met al die talentenjachten gaat het toch nooit zoals het publiek wil. Ik had liever adlicious eruit gehad, ze worden zo opgehemeld en zo goed zijn ze echt niet. Maar logischerwijs had het simran moeten zijn.
    Ik denk dat de finale gaat tussen rochelle en adlicious, hopelijk wint rochelle, zij is echt de beste zangeres van de show.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Wat ik ook raar vond is dat angela zei dat die jongen van adlicious de beste zanger is van nederland? :$ dat vindt ik nogal wat om dat te zeggen.
    Ik vindt adlicious ook niet echt heel erg goed.
    Rochelle heeft veel betere optredens laten zien.
    Ze zeggen de hele tijd dat sun ren vals zingen, maar als ik eerlijk ben zo zingen adlicious niet heel veel beter.
    Die Shirley vindt ik zelfs heel vals zingen, of ligt dat aan mij.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

precies, het hele spelletje klopt niet.
    de 2 acts met de minste publieksstemmen worden aan het eind nog eens beoordeeld door de jury. Mits het een gelijke stand is en het uiteindelijke resutaat door de publieksstemmen wordt bepaald kan het dus zomaar zijn dat de act met de allerminste stemmen door de jury erin wordt gehouden. Daar gaat je beltegoed dan als trouwe fan ;)

Ik snap ook echt niet wat die Ruud de Wild daar doet, (is dat omdat het programma door 538 wordt gesponsort?) wat weet hij nou van zingen af? Hij weet niet eens waarom hij voor Simran gekozen heeft.

7. glimworm

OMG dat nummer Halo was echt tenekrommend vals gisteren:$

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik vind adlicious vond ik in het begin wel goed. maar waar ik andere steeds beter vind worden vind ik adlicious steeds minder worden. (en eerlijk gezegd vind ik ze een btje arogant worden. en vraag me niet waarom maar ik irriteer me mateloos aan t shirley?!) ik snap de combi shirley en Pyke niet?! maar goed.. da ben ik:D

9. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Ik kan me natuurlijk vergissen,maar heb al vanaf het begin van de live-shows het gevoel dat de jurie graag een groepje dit jaar ziet winnen.
    Vindt de groepjes allemaal totaal niet bijzonder en vooral nu naar de voorval van sim-ran vergroot dit alleen maar meer mijn gevoel.

10. glimworm

Ja zo'n achterbakse .... (vul zelf maar iets in) is het wel ;)

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik kijk X-factor af en toe vind er opeens niet veel meer aan de laatste tijd. Heb X-factor altijd gekeken en ben er zelfs eens bij geweest bij zo'n live show helemaal van begin. Maar het is net alsof het door The Voice of Holland komt. Dat vond ik erg leuk! Ook Popstars vind ik al een tijd niks meer aan. Snap niet waarom ik dat heb.. altijd erg leuk gevonden deze programma's en ben een echte muziek verslaafde vandaar.

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zijn Pijke en die Shirley dan een setje ? Zij heeft echt een heel raar hoofd. Hij is best knap.

13. glimworm

ja sinds een maandje of 2/ 3
    ik vind haar op Phoebe van Friends lijken
    Maar ik vind haar wel een vreselijke (zang) stem hebben

14. Bri

Bri Niet meer actief

Tja, van mij had Sim'Ran er eerder uit gemogen dan Pyke, maar ik vind het helemaal terecht als de finale straks tussen Adlicious en Rochelle gaat.
    Zij zijn met afstand de beste deelnemers dit jaar. Rochelle superzangeres en Adlicious is enorm muzikaal én bovendien doen ze iets wat nog niemand anders doet.
    Pyke is er vooral uit omdat hij steeds weer van die nummers zingt waar je gewoon niet mee gaat winnen. Weet niet of dat zijn keuze is of die van Stacey, maar het is niet in zijn voordeel. Bovendien vind ik hem net zo'n type als Jaap, die heeft vorig jaar al iets gewonnen. Zo een hebben we al: niet al te mooie jongen met een leuke stem en een goede uitstraling op het podium. Tijd voor wat anders.

15. tulip

tulip Niet meer actief

zit er nog iemand te kijken?? Ik vind de jury meestal wel leuk, maar voor de kandidaten vind ik het altijd jammer dat de juryleden onderling elkaar proberen 'te pakken' over de rug van de kandidaten.

Ik vind dat de finale moet gaan tussen adlicious en rolf. Ondanks alle lovende kritieken vind ik aan die rochelle geen bal aan.

16. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ja ik kijk ook.
    ben zelf niet zo'n fan van Rolf is me een beetje te netjes.
    Rochelle vind ik wel goed maar die komt er ook wel zonder dit.
    Ik vind de meiden van Sim'ran echyt heel leuk die mogen van mij wel winnen. Ik vind Addlicious wel goed maar overgewaardeert.

Dus laat Sim'ran maar winnen

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

pffff Ik vind Rochelle en heel goed zingen hoor maar wat een saai, uitralingsloos, chagrijnig mens.

18. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Als ze optreed kijkt ze altijd kwaad,he.
    En als ze klaar is het net of ze verlegen is.
    Ja zingen kan ze wel.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Rochelle zingt goed, maar wat een stuk chagerijn. Komt geen vriendelijkheid vanaf. Is ook een groot stuk onzekerheid, denk ik. Rolf vind ik een beetje gemaakt overkomen. Krijg een beetje de kriebels van hem. En nee, niet omdat hij zo leuk is ;) Hij lacht op een foute manier. Ik weet niet, haha.

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Go rochelle! Ik vind haar echt geweldig, en wat mij betreft moet ze winnen! Ja ze is niet echt spontaan, maar ik denk dat dat puur komt omdat ze heel onzeker is. Ze is in ieder geval de beste van dit seizoen!

Share This Page