Rochelle is gewoon verreweg de beste. adlicious.. weet niet .. vond ze goed. vind ze nu irritant! vind Sim'ran vandaag wel heel goed1 Rolf kei stem krijgt maar vind dat italiaans er tussen irritant worden constant... en vind een btje dat het veel nichtennr's krijgt.. heb t gevoel dat hij nog uit de kast moet komen
Het is spaans maar je hebt wel een punt.(over die kast) Eerlijk is eerlijk Rochelle is de beste maar ik gun het Sim'ran het meest.
precies mijn mening over rochelle! ik gun het sim'ran het meest, ik vond ze vandaag het beste! adlicious vond ik bij het 2e nummer niet zo goed hoor! rolf is wel oke
Tja, het overgrote deel van het stemmende publiek is toch jeugd, dus denk ik dat Rolf en Rochelle door gaan....
rolf? zou t? zou t jonge publiek daar voor vallen? vind die prodentsmile toch wel zonde bij de jongen eigenlijk..... maar zingen kan hij. dacht juist dat adlicious veel fans heeft. Draga.. je kan ook zp-en.. als ze zingt
ja het kan wel onzekerheid zijn van rochelle, maar dat is ook niet professioneel. Ik vind haar altijd zo'n zielig (niet op de aardige manier) triest meisje.
Thanks, voor de tip zit ik al de hele avond met de laptop op schoot naar rochelle aan het kijken Terwijl ik lekker kan zp
Het is zeker een mooie meid. En heeft ook echt wel de X factor. Maar het net miss jekkel and hide. Echt zo´n podiumtijger en als ze klaar is zo onschuldig
neeee pizza is verre weg het lekkerste Ik vind adlisious op dit moment gewoon k*t... maar rochelle.. die is goed en die look die ze nu heeft, mis staat haar ook niet.. zij heeft een multi functionele uiterlijk.. zowel een bos krullen (wat ze eerder had) staat gaaf, maar zulke krullen geeft het even wat vrouwelijker.. Dus qua Xfactor.. Rochelle.. the totally package