vind adlicious vanavond ook onsympatiek.. (anderen kunnen t eerlijk noemen) maar goed. vind ze persoonlijk toch irri worden
Zoals ik al zei: ROCHELLE! ROCHELLE! HAHA en idd bha! adlicous! dat word niks! Rochelle word de WINNARES! dat moet gewoon!
Hoe goed ik Adlicious ook vind, vind ik het onterecht dat zij door zijn. Er waren toch een aantal valse noten, en dat ze die Jordy zo ophemelen slaat ook nergens op. Hij zingt niet beter dan Rolf bijv. Waarom waren ze eigenlijk onsympathiek, ik heb niet alles gevolgd/gezien omdat ik bezig was met een taart
kan aan mij liggen hoor. maar vind die shirley toch al wat arrogant. en wendy probeerde te vragen over pijke. en ze kon alleen maar zeggen dat ze daar nu helemaal niet mee bezig is. (keer of 3) dus die zal ze wel snel dumpen.... ook al kan het waar zijn t klonk gewoon erg arrogant. en eerder op de avond ook. en is me al eerder op gevallen dat zelfs rochelle heel sportief reageerd tov andere kandidaten en hun echt zo iets hebben van wij winnen. (zoiets) dan
Ik hoop echt dat Rochelle wint! Ze springt er echt uit! Ik vond adlicious altijd erg leuk alleen gister vond ik ze echt minder! Dusse Rochelle Rochelle Rochelle!!!!
kwam even checken wie er door zijn...ben lekker op tijd naar bed gegaan...maar ik zie al dat de strijd gestreden is. Rochelle gaat winnen. heb van adliciouse alleen het eerste optreden gezien, maar vind het echt slecht. zat echt geen power in en idd alleen die jongen(weet geen naam) zong het hele nummer zuiver.
Nee vind ik ook. Ik denk dat doordat de meiden (de laatste paar weken) zo vals zingen hij daarom meer opvalt met zijn zuivere noten maar bijzonder vind ik hem niet, vind ik Rolf veel en veel beter. Vind het ook erg onterecht dat ze in de finale staan. Van mij mag Rochelle winnen, wat heeft die een stem zeg!
Ja Rochelle moet winnen inderdaad. Super goed. En dan hopen dat ze daarna mooie muziek mag gaan maken.
dat Rochelle in de finale staat vind ik niet meer dan terecht, die meid kan echt goed zingen. Adlicious vind ik een ander verhaal, sim'ran was vele malen beter, zo niet net zo goed als Rochelle. Adlicious had naar huis gemoeten, was zo vals als een oude krolse kat vanavond en iedereen maar zeggen hoe geweldig ze zijn, ik zou er geen cd van willen hebben als kreeg ik hem gratis.
Poeh.. Die nummers die Rochelle zong waren wel TE GEK!! Ik heb alleen wat moeite met hoe ze in de media is. Toen bij Life4you. Dat ze niet meer aan tafel wou enzo...... Het hoort er toch bij vind ik.... Vind haar totaal geen spontane meid.. Dat vind ik wel jammer... Maar op het podium... Top!
Ik denk dat Shirley niet zo zeer arrogant is, wel dat het zo over kan komen. De manier waarop ze zei dat ze nu niet met Pyke bezig is maar met de wedstrijd had anders gekunt, maar het is wel goed wat ze doet. Het gaat nu niet om 'hun' maar om de wedstrijd. Daarom staat ze daar en als je je in de muziek (of ergens anders) helemaal geeft, moet je dat in mijn ogen ook écht helemaal doen en dat doet zij wel... Sim'ran had van mij sowieso niet in de finale gehoeven want zij zongen veel te vaak vals, vaker dan Adlicious dan had eerder Rolf in de finale gemoeten. Rochelle is een geweldige zangeres, maar zoooo onzeker. Daarom komt ze ook zo naar over in de media denk ik. Dat moet ze idd wel gaan veranderen want het siert haar niet. Ik denk dat Eric daar wel met haar aan moet gaan werken, iets van media training ofzo.
Wat was er gebeurd dan?? Ik vind het ook zo zonde dat ze zo onzeker overkomt, echt niet nodig namelijk! Het siert haar idd niet eerlijk gezegd... Media training zou niet verkeerd zijn denk ik idd.