Nou dames, wie denken jullie dat er gaat winnen vanavond? Ik denk adlicious, alhoewel ik Rochelle ook goed vind. Voor mij mogen ze allebei winnen Gr, Vera
Ik gun het Rochelle van harte, dus ik hoop haar. Maar ik denk Adlicious, niet omdat ze goed zijn, totaal niet zelfs, maar hier gaat het met dat soort programma's nooit zoals het moet gaan, zelden wint degene die het het meest verdient.
Ik was al die tijd voor Adlicious, maar de laatste tijd is Shirley meer met haar mede kandidaat bezig dan met haar performance.. wat echt jammer is want het nivo daalt.. Ik denk dus dat Rochelle wint... Fijne x-avond allemaal!
Ik denk en hoop Rochelle, ze is een geweldige zangeres Adlicious begin een beetje irritant te vinden, vooral die Shirly Ook al hemelt de jury hun altijd heel erg, ik heb heeel veel valse noten gehoord
ik denk Rochelle en hoop het ook vind adlicious niet meer zo goed en die shirley zong net echt vals...maar je merkt dat de jury niemand afvalt deze show.
Ik vind tot noe toe adlicious Ik vind het trouwens geen gezicht dat Rochelle die tattoo heeft laten zetten op haar borst.. Vond het voor de Xcampus zonder tattoo een mooiere meid... Maar goed ieder zijn eigen ding....
ik ga voor rochelle, ik vind dat adlicious niet mooi kan zingen, heb ze nog nooit zo mooi en zuiver gehoord als rachelle dus als zei winnen snap ik dat echt niet
Het liedje van Adlicious vond ik net helemaal niet goed. Vond het ook vals. Rochelle was wel zuiver en goed. Ga dus voor Rochelle.
ik hoop echt adlicious, ik vind rochelle, een raar, levenloos meisje. Ik krijg altijd een beetje de kriebels van haar.
Ik hoop Adlicious, maar als ik bij mn hyves_en twittervriendjes kijk denk ik dat het Rochelle gaat worden.
Rochelle.. Ze heeft veel aanhangers en ook is er weinig op haar aan te merken geweest afgelopen weken. Ik hoop het in ieder geval want Adlisious went down stairs.. en maken niet echt meer verandering qua kwaliteit.