Ligt het aan mij, vind er echt geen moer aan en de liedjes die ze allemaal zingen echt bagger:x Vind eigenlijk alleen de groepen van Gordon leuk....
Ik vind t ook weinig aan! Mijn favoriet is absoluut Milou maar zelfs dat viel best tegen(al blijf zij eccht wel mn favoriet hoor!) t geluid is ook niet echt best lijkt wel!?!
Ik vind het geluid ook slecht hoor!! Bah!! Vind de talenten wel heel leuk, maar ze lijken niet echt lekker uit te komen! En sorry... maar het shirtje van Candy is echt belachelijk kort!! Als ze haar armen omhoog doet zie je gewoon haar borsten!! Ze heeft zich al een aantal keer net op tijd bedacht!
Vond het ook echt reteslecht.. Veel valse kraaien ertussen. Hier weggezapt, ik kijk het niet meer. 1e meisje zou zogenaamd de beste zangeres eruit zijn en een mega talent en dat vond ik al niks Zegt gordon ook nog : het talent dit jaar is weer verbazingwekkend goed Nou, volgens mij heeft hij z'n oren thuisgelaten Enige 2 die ik goed vond had Ali er met de audities uitgestemd, at waren voor mij de winnaressen, die waren echt goed. Blijkbaar kijken ze meer naar uiterlijk en commercieelheid, een goede stem lijkt geen vereiste meer aangezien je zelfs Paris Hilton kan laten klinken als Adèle
Wij vonden er ook echt niets aan. Ik denk dat programma's zoals X-factor, the Voice, Holland Got Talent echt wel de beste tijd hebben gehad. Vernieuwend is het allemaal niet meer.