Ik vond hem vreselijk, die jonge jongen. Kon wel leuk zingen maar wat een toneelspel allemaal, wat een maniertjes, ieeeeh.
hahah ja zodra hij ging praten was het vreselijk, maar zingen kon ie wel. Die ze ook weg stuurde wist ik niet eens van dat hij tot hier was gekomen....
Die jonge jongen was gewoon nog heeeel bleu, maar men wat genieten van die stem, vond het echt mooi. Wel logisch wat Angela zei (over een paar jaar) maar heel jammer vd stem. Mijn favo's zijn Jaap, die jongen die 'laat me' zong (naam vergeten) en dony
Ja idd Donny, Jaap en die gozer ja haha zijn errug goed Tamara vond ik ook niks Ik denk dat ze hem ook niet mee wil nemen ivm dat hij zo jong is en werken enzo, bepaalde wet, net als met Jim in Idols...
Nou ja, de 26+ groep gaat mij echt niet boeien. Donny wel dan, maar waarom zijn deze 2 meiden door Ik vond die donkere echt veel beter. Ik vind dat Angela wel de goede door heeft gelaten.
Ik vond dat donkere meisje ook veel beter dan die stress kip.. ha ha. Volgende week live shows, leuk!!
Ik was juist een huge fan van Dion, wat een mooie stem en echt een schatje. En die maniertjes...tis gewoon een jonge puber . Snap niet dat die Janna door is. Wat een stom kind is dat. Altijd maar onzeker, altijd maar excuses. Maar als ze door is is ze ineens weer de heppiedepeppie. Kots
Ja die Janna had van mij ook niet gehoeven bah Sarina lijkt wel een beetje op Kelly van BB hahahaha Vind haar ook niet leuk, die donkere had wel een kans verdiend.
Dit begrijp ik ook niet!? Slaat nergens op, eerst laten meedoen met de auditie en dan eruit gooien op basis van leeftijd? haha, en hij deed zo goed mee. Schatje is het Over een aantal jaar zit ze daar te verkondigen.. pfffffffffffff :x waarom laten ze hem dan uberhaupt meedoen?
Helemaal mee eens! Ik vond Dion heel erg goed en begrijp niet waarom ie weggestuurd is. Maar ja, niks aan te doen...
Een brase, ze heeft een ongelukje gehad waarbij haar vingers iets hebben opgelopen, ik weet niet wat!
ja echt dom dattie eruit moest op basis van leeftijd !! paar dagen ervoor wassie ook gewoon 15 hoor ! :S
zo de opgenomen versie gezien Ik had gehoopt dat Robin er nog in zou zitten en dat Matthijs eruit zou gaan, maar Robin gaf al aan dat hij zich niet op zijn gemak voelde met al die camera's tja.. En Dion ja hij heeft een goede stem maar wat een rare trekjes maakte hij met zijn handen, lichaam, hoofd. Ik vond niet dat hij het had, alleen zijn stem maar niet de rest. Dat Jana door is hallo??? ze vroeg of ze over mocht beginnen..duhhh.. van mij had Satcha door mogen gaan, persoonlijk denk ik dat Sarina er na de 1e liveshow eruit ligt dat ze het niet red. Mijn favorieten bij de 26+ is Donny dat was hij al vanaf de eerste auditie. Bij de jongens is dat Jaap en Kelvin. Hoe die gozer ' laat me' zong WOW!!! Ben benieuwd vrijdagavond...
ik vind daniëlle en janna erg goed zingen!! en die jaap ook geweldig! dion vond ik echt super irritant en was ook niet zo weg van zijn stem
nah t is ook ni zo dat ik hem zo goed vond ( alleen zn stem dan, maar soms ook ni eens ) maar gewoon t feit dat hij eerst paar rondes door mag en dan ineens om zn leeftijd eruit moet ! .. maar goeddd... ben benieuwd !
Ja dat vind ik ook zo gaar..Ze wisten dat idd de hele tijd al dus dat ie er dan nu ineens om die reden uit moest..Dan hadden ze dat al eerder moeten doen. Maar goed wat ik al eerder zei zal wel mee te maken hebben wat Jim van Idols toen had met die wet en werken enzo