PRECIES!!! Dion eruit GRR, en hij deed zo z'n best, vond hem zo cute!!! Idd, dan hadden ze hem meteen niet door moeten laten gaan, vind ik gemeen! En die nonchalante Janna is wel door Pff hou toch op. Ik moet zulke mensen niet. Die gooien met de pet erna, maar als het erop aan komt is het niets liever wat je wilt, yeah right
ja ofnie .. jointjes roken en telkens noten niet halen maar wel elke keer door :S ze kan wel goed zingen maar vind haar niet goed genoeg !
nee hoor ik ook niet , ik zeg niet dat ze slecht is maar als je haar gaat vergelijken is ze veruit niet 1 van de betere
ja in die aflevering dat ze haar betrapte geloof ik was het, kwam ze dus de deur uit en kwam een gozer en een meisje van een jaar of 8 naar haar toegelopen. Ik ga er vanuit dat het haar dochter is...
haha oke .. ja kan goed hoor kan t me niet meer herinneren .. ach hopen dat ze of der leven beterd of er de 1e liveshow uit gaat
Dat kindje was haar dochter, maar ze komt op mij ook over als een puber... Als ik iets echt wil dan ga ik dat niet verpesten door drugs of alcohol
Eerlijk gezegd ben ik blij dat Dion eruit is. Vond het een vreselijk irritant mannetje die volgens mij best vol van zichzelf was. Het is wel stom dat ze hem op basis van leeftijd naar huis hebben gestuurd, zeg dan gewoon: 'je bent niet wat we zoeken.' Of zoiets dergelijks. Janna vind ik een hele goede stem hebben, maar jammer dat ze zo nonchalant is. Ook wil ze iedere keer opnieuw beginnen als het niet goed gaat. Ik vraag me af hoe ze dit in de liveshows gaat doen. We zullen zien. Mijn favorieten zijn Dony, Sumera en Danielle
Ik vind dat vooral Stacey echt hele goeie heeft weggestuurd. Romy was echt mijn favoriet en Kim vond ik ook heel goed. Nu heeft ze die zenuwachtige Sumera over, Daniƫlle en die laatste herinner ik me niet eens meer? edit: even terug gelezen.. Maaike natuurlijk ja. Mwah... Jammer dat Janna erin is gebleven bij de 26plussers, vreselijk mens. Ik vond Satcha erg leuk, maar die moest helaas weg. Sarina vind ik erg leuk! En volgens mij ben ik de enige die Dony verschrikkelijk irritant vind?... Jongens, leuk leuk leuk! Groepen, denk dat de boyband en badboys weleens hoge ogen kunnen gaan gooien.
Boyband?? Damn nee die gozers zaten alle 4 op een andere toonhoogte...(en dan dus vals)mag toch hopen dat ze dat in de liveshows niet gaan doen!!!
oja die dion wat was hij irritant! hij probeerde te praten alsof hij al 30 was. brrrr niks aan die jongen. veel te bijdehand