dat heb ik wel vaker dat ik denk oh my god hou maar op want het klinkt niet mooi en dat de jury dan helemaal vol lof is. Dan dnek ik ligt het aan mijn gehoor of mijn tv, of aan hun?
volgens mij is soms onze tv kapot, dan vinden wij het vals en de jury het rete mooi PFFF En dat haar van die kandidaten van ANGELA vreselijk die dion had niet eens bakkebaarden meer.
dat vond ik dus ook, de onderkant was weggescheerd zo jaren 90 hahaha met de hakkuh tijdperk. Ik ben echt benieuwd hoe het er aan toe gaat vrijdagavond.
Ja dat is wel een beetje jammer..! Maar goed misschien hebben ze genoeg geoefend en gaat het nu beter je weet het niet...
Kunnen jullie trouwens ook online de afleveringen niet etrugzien? komt er een reclame voor de aflevering die zie ik en daarna zwart beeld maar de tijd loopt wel. dit is al een paar dagen zo. Ik bekijk het gewoon op rtl 4.nl Iemand die dit herkend? weet iemand of ik het ergens anders kan bekijken?
Ik had toen ook een aflevering met een reclame en na de reclame begon het gewoon. Ik heb hier de link voor je.. X Factor /9 - X FACTOR - RTL.NL
heb je wel de juiste aparatuur geinstalleerd om het te kunnen zien??! Geeft die niet aan met een pop up dat je wat moet installeren?
Niet helemaal, dit las ik op de telegraaf: Vorige week ontstond er ruzie binnen meidengroep Fierce. Sharifa, Rakinah en Virgilia konden zelfs niet meer met elkaar door één deur. Bovendien nam Virgilia het niet al te nauw met de gemaakte afspraken. Ze kwam te laat of kwam afspraken helemaal niet na en er was gezeik over nagels en jurken. Gewoon, zoals het in een meidengroep moet zijn, vertelt Gordon aan RTL Boulevard. Maar omdat het gedrag van Virgilia niet verbeterde, besloot de coach om de 'diva' naar huis te sturen, maar dat bleek helaas niet te werken: dinsdag stuurde Gordon daarom bíjna alle dames naar huis. Gelukkig voor Fierce is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Na een verzoeningsgesprek besloot Gordon dat de groep vrijdag toch mag optreden in de eerste liveshow.
Klopt, je hebt gelijk.. Novum) - Gordon heeft een zangeres van Fierce uit de groep gezet. Het 'X Factor'-jurylid heeft de groep onder zijn hoede in de talentjacht. Door een 'typische vrouwenruzie' in de driekoppige band werd de situatie onwerkbaar. "Ik heb iemand uit de groep gezet wegens onjuist gedrag", legt Gordon uit in 'RTL Boulevard'. "Toen leek het even goed te gaan, maar nu is het weer hommeles." Gordon dreigt zelfs met een diskwalificatie. "Zoals het er nu naar uitziet heb ik geen zin om met deze groep de uitzending in te gaan. Dus het zou ook zomaar kunnen dat ik de groep terugtrek." Inmiddels zou de goede sfeer weer zijn teruggekeerd in het gezelschap. Dat betekent dat Fierce en hun coach deze week gewoon de strijd aangaan met de concurrentie. De eerste liveshow wordt vrijdag uitgezonden.
ik kan eerst gewoon de reclame zien en dan word het beeld zwart., ik hoor wel het geluid. Er komt geen pop up te staan. Ik kan wel de extra filmpjes zien, maar dus niet de hele aflevering. Iemand anders ook dit probleem? dit is toch apart.