ja zie het... vreemd net toen ik keek ging het over die 3 meiden.... als je goed kijkt zie je een, twee, drie friece staan Dan kan je het stukje zien...
Ben ook benieuwd, ik kan het niet zien dus zal het opnemen. Mijn vriend is thuis dus dan kijken we het niet maar vanavond moeten we ook de huiskamer versieren. Ons kleine meid wordt alweer 1 jaar. Ben benieuwd hoe Fierce zich voordoen, en hoe Janna zich gedraagt.
Ik ben ook heel benieuwd. Kan het vanavond alleen niet kijken dus dat word terugkijken. Hoop ook dat ze een leuk thema hebben!
Ik vond het niks...Jammer want ik vind Danielle wel goed! Om met de woorden van mijn vriend te spreken: "Ik kreeg een Flopstars gevoel" Komt denk ik omdat ze de opening moet doen..
volgens mij ligt het gewoon aan het liedje hoor Laat haar maar een liedje zingen van pink of anouk.. weet zeker dat dat veel beter zal zijn!!
Vond Jaap het net super goed doen! Danielle en badboys vond ik niet zo bijzonder...maar denk dat dat ook echt komt door de wat minder bekende nummer. Jana vond ik niet heel erg bijzonder. Trouwens....Stacey's haar ziet er een keer normaal uit!
Vind die Jana best een hele goede stem hebben maar, en dit heb ik niet gauw, vind haar als persoon werkelijk he-le-maal niets! Ze komt zo agressief/arrogant over, zo'n uitstraling van: kijk me 1 keer scheel aan en ik hoek je neer.
@ Jessy: Ja dat vind ik nou ook ! Sumera was goed! Mooi meisje. Jammer dat ze nu zoveel make up op had. Zonder was ze mooier!
Favoriet tot nu toe: Sumera en Jaap. Beide steengoed en komen gewoon leuk en echt over. Jana vind ik een vervelende uitstraling hebben, bad boys vind ik wel grappig en doen het vast leuk bij jonge meiden en Danielle viel me jammer genoeg een beetje tegen.