Dat publiek snap ik ook nooit...Hebben die geen oren? Zijn ze allemaal doof? Of hebben ze oordoppen in??? Je kan toch zelf wel horen of het vals is of niet? Of het nou een bekende van je is of niet dat moet niet uit maken vind ik
Ben benieuwd hoor.. Vind het alleen zo jammer dat het altijd zo langdradig is.. straks dus weer een paar liedjes.. zucht!
Vind Janna d'r stem wel oke maar uitstralling minder. Met Fierce ben ik ook wel klaar eerlijk gezegd.
haha die moeten klappen ! , word van te voren allemaal utigelegd dat als er een mannetje hysterisch gaat lopen zwaaien dat je moet klappen
Ik vond die boyband echt verschrikkelijk!!! Dan liever rare grieten van Fierce er in.. Nee sorry, vindt dat de stemmers beetje raar hebben gestemd. (nu stem ik nooit uit principe)
Janna er uit, ben ik wel blij mee, vond haar iets irritants hebben. Had liever die doodsaaie 4grants eruit gehad :s Maar die meiden vind ik ook niet erg..
Dat heb ik ook al de hele tijd Maar vond haar wel goed vanaaf. PS Vind Kelvin juist super, (liedje) vanavond minder maar ben wel fan van hem, en Jaap vind ik ook heel goed!
Hmmm... Wij vonden Janne juist wel erg goed... Pracht van een stem, maar preformance ver te zoeken.. Helaas pindakaas.. Niet het type ook voor zo'n show! Boyband had mogen vliegen! Kelvin, Jaap, & Maaike zijn mijn favorieten