X-factor!!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lenthe87, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yehh jaap vind ik ook goed !! :D

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Jammer van Janna!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vond die opmerking engszins arrogant van Janna, maar aan de andere kant had ze wel gelijk. Die boyband had eruit gemoeten...
    Maar goed iig al weer 2 die eruit zijn die toch niks waren.
    Ik gok dat Jaap, BadBoys,Danielle en Sumera zeker richting finale gaan.

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik stoor me mateloos aan die houding van Jaap, ik weet dat hij er niks aan kan doen en dat het een vergroeiing is geweest in z'n puberteit maar ik kan er niet niet naar kijken!! Dat is jammer want ik vind hem wel goed :)
    Maar ik ga voor BadBoyz!!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vond Danielle en Jaap gister verreweg de beste.
    Mijn god wat is die Sumera een vreselijke zenuwpees...Kan me dr echt aan storen dat je dat constant hoort in dr stem.

Janna zag dr gister echt uit alsof ze je idd zo kon neerhoeken.
    Maar vond dat de visagie wel gul is geweest met de nepwimpers..
    Je zag dr ogen bijna niet meer en bij Sarina ook al niet.

Die 4granted zijn eigelijk net verkeerd ingedeeld.
    als je de hoogste stem vervangt door een stem die 1 treetje lager is dan de nu laagste, is het al heel anders!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vonden jullie trouwens ook niet dat het kind van Janna er vreselijk onverzorgd uit zag???
    Als mijn dochter (die ik niet heb) op tv zou komen zou ik op zn minst dr haren kammen en een staart ofzo in doen. Ik vond het er echt niet uitzien....;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaliyah
    haha dat schoot ook door mn hoofd.. alsof ze al een week haar haren niet gekamd heeft.. wel sneu dat ze moest huilen, vond ik wel een beetje zielig voor d'r haha..

Janna: Tja, wel arrogante opmerking misschien maar ze had wel gelijk

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jaap helemaal Briljant, want heeft die jongen een briljante stem zeg.
    Ik kreeg kippenvel.

Sumira was ook weer geweldig, ik hou van haar stem en uitstraling.
    Ze is inderdaag zonder of met make-up een zeer mooie meid.
    Jammer dat ze inderdaad zo sexy probeert te kijken, op een of andere manier past dat gewoon niet bij haar.

Kelvin hij is echt een van mijn favoriete want hij heeft alleen nog maar goeie dingen laten zien en nu had hij een verschrikkelijk rot nummer wat totaal niet bij hem past.

Mathijs valt inderdaad niet heel erg op, maar toen hij bij de juryvisiste moest zingen kreeg ik kippenvel van mijn zijn stem.
    Ik hou daar wel van.
    Maar helaas was ik gisteren niet zo onder de indruk hij kan echt veel beter.
    Ook hier is er weer een moeilijk nummer voor hem gekozen.

Danielle o wat ben ik fan van haar. Gisteren was ze inderdaad niet top. maar toen ik haar 2 weken geleden het nummer van anouk hoorde zingen dacht ik meteen jeetje die gaat ver komen.
    Gisteren was totaal niet het juiste nummer voor haar, alhoewel dat ze het er aardig van heeft gebracht.

Fierce wat een verschrikkelijke meiden zijn dat zeg, en toen ik zag dat dat ene meisje heeft gelogen dat haar zoontje ziek was en vooral dat ze naar de eerste hulp moest dacht ik die moeten heel vlug weg, teminste zij in iedergeval.
    Jeetje dat mensen in zoiets in staat zijn om over zoiets te liegen.
    terwijl er op dat moment mensen in het ziekenhuis zitten met zieken kinderen.
    Goed dat gordon dat zo heeft aangepakt.

Donnie tsja wat zal ik ervan zeggen.
    Hij kan goed zingen, maar om nou te zeggen dat hij helemaal geweldig is nee.
    Ik snap ook niet waarom de jury zo ontzettend weg van hem zijn.
    Hij is opzich goed en sympatiek maar ik vindt bijvoorbeeld jaap veel beter.

Janna dat die liveshows heeft gered snap ik nog steeds niet.
    Ik vindt haar opzich heel goed.
    Maar het gaat hier om de Xfactor nou dat heeft ze absoluut niet.
    Wat een vervelende uitstraling en karakter heeft zij zeg.

Sarina opzich een goed optreden maar ik heb niks met haar.

Maaike heel veel mensen hebben niet zoveel met haar, maar ik juist weer wel.
    Ik vindt dat ze het nummer heel goed gezongen heeft, en dat iemand hier zei dat ze vals zong.
    Ze zal echt wel een valse nooit hebben geraakt, maar het meeste wat ik gehoord heb was gewoon heel goed.
    Het nummer paste echt goed bij haar, en wat heeft die meid een geweldige timing zeg.

Badboys in een woord geweldig, valt niks op aan het te merken.
    Wat een geweldig optreden.
    Oke ze begonnen niet helemaal lekker, maar dat hadden ze dik en dubbel goedgemaakt.

Die jongensband vondt ik echt verschrikkelijk echt wie dit verzonnen heeft.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat me trouwens ook opviel, lig nou aan mijn geluid of zingt Cheryl cole zo vals.
    Ik vondt haar stem verschrikkelijk.
    Kan ook goed aan het geluid liggen hoor.

10. Female

Female Niet meer actief

Vond haar trouwens wel ontzettend mooi zeg! Heel knap.. (Cheryl Cole)

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

Danielle; mooie meid om te zien, goed gekozen nummer (maar Alexandra Burke kan ze niet overtreffen) en goed gezongen, maar niet het beste wat ik van haar gehoord heb.

Badboyz; J-Me vind ik echt een goede stem hebben, Boy niet echt, maar hun optreden van vorige week vond ik dan weer super!

Jaap; echt een superstem en een geweldig mooi nummer! En petje af natuurlijk voor hem dat hij zoveel kilo's is afgevallen!

Maaike; Super goed gezongen en wat een ontzettend gaaf kapsel heeft ze gekregen.

4Granted; vreselijk slecht! Hadden er van mij uit gemogen.

Janna; wil ik mijn woorden bijna niet aan vuil maken, wat een verschrikkelijk arrogant wijf!

Dony; hij heeft supertalent, alhoewel ik dit een minder nummer voor hem vond.

Fierce; ja waar ze over gelogen had klopt natuurlijk niet, maar ik vond hun als groep wel goed bij elkaar passen, zag daar ook echt wel een nieuwe destiny's child in. En vorige week hun optreden, was kippenvel!

Matthijs; ik vind hem er wel uitzien als een internationale ster, maar verder boeit hij me niet zo, vond het ook niet super gezongen.

Kelvin; jammer dat dit liedje niet zo bij hem pastte, maar hij moet gewoon nog blijven, want hij kan geweldig zingen!

Sumera; echt een pracht van een stem, maar kan me af en toe wel storen aan haar dat ze zo ontzettend onzeker is.

Sarina; Super meid vind ik dat en je merkt dat ze al jarenlang ervaring heeft, want wat hij zij dit goed gezongen zeg!

Conclusie;

Superblij dat die trut van een Janna eruit is en ik had liever 4Granted eruit gezien in plaats van Fierce!

P.S. Cheryl Cole zong geweldig!! Wat een optreden qua zang en dans en wat vind ik dat een mooie vrouw. Bij ons was het geluid dus wel goed, vond er geen noot vals aan!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier ook geen problemen met het geluid!
    Die meid zong harstikke zuiver, hoge en lage noten!
    Alles was raak!

13. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik vond 4granted ook verreweg het slechtste.

Maar wij dachten gister ook al dat het geluid van de uitzending niet goed was. Dat hebben we eigenlijk van begin tot eind gedacht, maar met vlagen klonk het ook wel weer goed. Beetje vreemd.

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb het optreden van Cheryl cole net nog even terug gekeken.
    En ik moet zeggen dat het toch niet zo verkeerd klonk.
    We hebben zo'n bose instalatie en nu bleek dat ik het geluid verkeerd had staan bij de uitslag.
    Teminste mijn man zei, je hebt het geluid ook niet goed staan.
    Maar ik moet zeggen dat het inderdaad aan het geluid lag.
    Inderdaad een bloed mooie vrouw is ze inderdaad.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja die dochter moest natuurlijk door die (ook totaal niet uitziende vriend ) mooi gemaakt worden maar die zag er zelf ook ni uit dus ja ...

16. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is toch Sheryl Crow :)

17. MvdW

MvdW Niet meer actief

Nee dat is weer iemand anders ;)

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik heb de uitzending teruggekeken, maar vond het best tegenvallen. Er zijn er wel bij die het goed hebben gedaan, maar nog niet één waarvan ik zeg WAUWWWW!!! Die springt er echt uit! Sumera vond ik goed en denk dat ze nog beter kan. Jaap vond ik ook goed.

Sumera zou trouwens zo de zus van Tygo Gernandt kunnen zijn.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wie kan er voor mij is kijken op www.rtlgemist.nl en dan x factor aan klikken. Je kan tegenwoordig niet meer gratis kijken maar moet je een nummer bellen. Ik kan niet vinden wel nummer ik moet bellen en dan zeggen ze steeds je heb nog niet gebeld!!
    Ik wil niet al die kleine stukjes kijken.. Vind ik niet leuk.
    Maar kweet nu al wie er uit zijn :(

20. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik heb even voor je gekeken en als je een paar keer op verder drukt kom je het telefoonnummer wel tegen, dit is het telefoonnummer:

0909-2032-293

Deel Deze Pagina