X-factor!!!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Lenthe87, Jan 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Dat deed hij dus bij mij niet, super bedankt!!

xxx

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    dan moet je dit topic niet volgen :D, ik heb hem gisteravond ook niet gelezen totdat ik de uitzending gezien hebt.

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    Ik had er een paar dat ik dacht die vond ik goed: Danielle, Sumera, Dony, Jaap.

Matthijs moet is wat anders zingen dan dat rock.. kijken of hij dan nog steeds goed is.

4granted was VRESSSSSSSSSSSSSELIJK....ze zongen gewoon vals...

Ik ben blij dat Janna eruit is... ik vind haar arrogant.. Fierce had er in mogen blijven van mij..

4. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Is alleen Janna euit of ook die meiden groep?

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

idd sumera vind ik erg leuk. Ook mathijs en Jaap is bij mij favoriet.

Ik denk dat fierce voor mensen af hebben gedaan door dat filmpje.

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland

Janna en Fierce, er moesten er 2 uit gisteravond.
    Danielle stond ook in de sing off en de jury moest beslissen wie er door ging, Eric stemde op Janna (eigen leerling), Gordon op Fierce (eigen leerling) en Stacey op Danielle (eigen leerling) dus Angela moest het beslissende woord doen.. en zij koos voor Danielle..

7. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland

Dat denk ik ook met Fierce, net zo goed als ie jongens van 4Granted, Ze zien er 'goed' uit en al die meiden gaan op hun stemmen om ze er leuk uitzien en niet op zang kwaliteit.

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi, vond er meerdere goed zingen, maar jaap vind ik echt super en die maaike kan misschien toch weleens een verrassing gaan worden.
    ze heeft een rauw randje in haar stem en persoonlijk vind ik dat erg mooi.
    ook komt ze gewoon over, een beetje girl next door.

jaap vind ik super, maar ben bang dan mensen over een paar weken zullen gaan zeggen dat hij arrogant is.
    ik vind niet dat hij dit is, maar hij weet wel wat hij kan door al zijn ervaring en dat kunnen mensen helaas verkeerd gaan interpreteren.

i hope not, want hij mag van mij nog lang blijven.
    ook die knul van het liedje van coldplay, weet zijn naam niet eens, maar die vind ik ook wel wat hebben..

cheryl cole, wow behalve dat het een super mooie vrouw is kon ze ook nog dansen en zingen tegelijk! ooit een concert gezien van girls aloud en dat was ook echt geweldig, live en geen noot vals, superknap hoor.
    snap alleen die kerel van haar niet, hoe kan je nu meerdere keren vreemdgaan met zo een mooie vrouw!

al met al vond ik het een leuke show, heb alleen fierce en sharina niet geheel gezien, vond sharina trouwens lelijk opgemaakt, ze kreeg enorme hangogen, jammer!

volgende week zitten we weer klaar!

joyce

9. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh.. pfffffttt... :D

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Viel mij ook meteen op, maar ik vind Janna er zelf ook onverzorgd uitzien. Wat ik ook nog steeds heel apart vind, is dat je als moeder in een televisieprogramma gaat zitten blowen, terwijl het zogenaamd je allergrootste droom is om zangeres te worden. Ben je in mijn ogen niet een erg goed voorveeld voor je kind, maar goed.. ;)
    Gordon had gelijk, ze komt onsympathiek over en haar laatste opmerking bewijs wel, dat ze in dat programma niks geleerd heeft.
    Ze heeft het zelf verknoeid, eigen schuld, dikke bult. ;)
    Jammer, want zingen kan ze wel.

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Wat heeft Janna voor opmerking gemaakt? Ik heb de uitslag niet teruggekeken dus dat is mij ontgaan.

12. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Dat blijkt dat Nederland geen smaak heeft.

Tja, ze zingt goed, maar het ligt aan haar attitude, tenminste.. hoe ze overkomt.. als ze dat niet snapt, heeft ze in mijn ogen niks geleerd.

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Nou ja zeg! Vind het nogal arrogant klinken. 't Is maar goed dat ze naar huis is gestuurd. (al vind ik dat ze goed kan zingen, maar die houding bevalt me niets.)

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heeft iedereen toch met die Jaap? Ok, hij kan zingen.. maar x-factor... neuh...

Die Janna heeft een imago-probleem en dat bevestigd ze door de opmerking aan het eind, ze is zo enorm dom neergezet door eerdere uitzendingen...

Fierce, dat filmpje hadden ze nooit moeten laten zien.. daar haken mensen ook op af.. terwijl het toch aan de orde van de dag is dat soort akkefietjes binnen groepjes..

Mijn favoriet.. weet het nog niet..vond Danielle in de sing-off enorm goed, Sumera heeft een natuurlijke x-factor..

wat vonden jullie van die opmerking van Stacey dan? "she's my girl" ze had duidelijk niet goed geluisterd naar wat Sheryl Cole had gezegd.. wat een enorm arrogante muts is het hahaha... als ze alleen al eens anders uit haar ogen zou kijken...

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja en niet alleen de opmerking van janna ook die blik erbij BAHBAH !

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ow wat zei Sheryl Cole dan?
    Want ik meende dat toch ook te horen.

Ze zei dat het eerste optreden het liedje van Badboys she's my girl.
    Ik heb het nog even terug geluisterd ;)
    Maar Stacey had het dus wel goed verstaan.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Cheryl bedoelde dat het liedje badboys van haar meisje was!
    Alexandra Burke, waar zij haar 1e jaar Xfactor mee heeft gewonnen.

En ik geloof dat Stacey gewoon bedoelde dat Danielle haar girl is!

18. Esin

Esin Niet meer actief

Die Sumera vind ik juist super irritant...

Irritante stem en hoe ze steeds kijkt.... bleh

19. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal met je eens hoor!

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies wat mams zegt ;)

sheryl zei dat het liedje wat Danielle zong van haar winnares van destijds was en dat alexandra dus "that's my girl" was ;) en niet Danielle. Stacey draaide het echter zo om dat ze had gezegd dat Danielle "that's my girl" was

zo begreep ik het althans

Share This Page