@ aaliyah86 en chantal26 sorry zie nu jullie reactie pas beetje laat hahah... maaar nee heb niks op youtube staan... ik zing in een koor al heel lang en dat moet maar net je muziek zijn, wel hebben we al verschillende optredens ook in het buitenland gedaan erg leuk.. maar dan zing je toch met een groep heeel anders hoor.. daar staat wel een filmpje van op youtube stacey ergerde ik me ook rot aan vorig seizoen.. ik volg nu 71 graden noord daar doet ze ook aan mee en ik moet zeggen dat ze in dat programma wel mee valt haha dan zie je hoe ze echt is...
Hahaha, ik ook. Maar ik "moet" nu kiezen tussen X-factor en De Nieuwe Uri Geller. Nou, dan is mijn keus heel snel gemaakt hoor. Want die Patty Brard... die kan ik werkelijk waar niet uitstaan. Ik vind haar zo vreselijk irritant met haar aanstellerige gedrag.... Dan heb ik nog veel liever Stacey. Wij zitten hier helemaal klaar voor X-Factor!
ik ga ook zeker kijken !! het begint ! stacy vink ook n dom kind.. kweet niet alleen dat verwaande hoofd al ! ik heb ook wel meegedaan aan talentenjachten en indd eerst vor n nep jury soms zelfs gewoon in n soort klaslokaal en hun achter n tafeltje.. :S haha indd moeten er echt weer n show van maken eerst selecteren / daarna de hele goeie / hele slechte / en de met n grote bek enz.. voor de echte jury laten.. tja zo maak je tv en btw ik was n keer door moest ik naar de theaterronde was ook nog niet eens voor de echte jury !! echt zo opgezet !! maar wel hele gezellige dagen gehad hoor , met piano zingen met zn allen en iedereen houd van muziek (duh ) maar goed nu dus niet meegedaan maar wel kijken natuurlijk
Ohh ik erger mij dus ook echt aan Stacey. Ik heb echt niets met dat kind...Mag misschien niet oordelen over dr. Maar vind het geen fijne persoonlijkheid om naar te kijken. Jaaaa Wendy is echt PRACHTIG zwanger! Ik vind haar koppie ook veel mooier dan anders!
hahahah dat is dan wel erg nep lydia1986 ik dacht echt zeker als je door was dat je dan alleen voor de echt jury kwam hier btw een filmpje van het koor waar ik in zing YouTube - Cantiamo Turot je moet er wel van houden hoor
Luuus ik ga morgen even kijken Noou wat gare mensen weer hahahaha. Zit ook wel weer veel talent tussen!
Luus, mooi zeg!!! Muahahahahahah zagen jullie die 2 arrogante meiden met hun paris hilton gemekker??? Hoezo naief...Paris Hilton wannabe's... Wake up man! Paris kan ook niet zingen!!!!!!
Ja ze konden wel goed zingen... Alleen dat laatste stukje... haha En dat meisje van 16 die zwanger was... Jee wat een type..
Echt super mooi gezongen zeg! Zo zongen wij ook in het jongerenkoor, echt geweldig om te doen he. Even ontopic. Echt hilarisch om te zien hoe sommigen zo overtuigd zijn van hun talent, maar nog geen noot kunnen raken.
OMG niet weer een nieuw seizoen .. pfff ... Houd het dan nooit op ... Volgens mij hebben ze nog steeds niet door dat ze hier echt geen goede langblijvertjes kunnen vinden met dit soort programma .. Het zou verboden moeten worden