meid jij hebt het door hoor ze bedoelde helemaal niet Danielle, maar Alexandra Burke. Stacey maakt dat ervan.
gaan er dan weer 2 uit? Ik persoonlijk wil 4Granted eruit hebben maar ja ze vallen bij de meiden in smaak en die stemmen toch... Matthijs nog niet, ik wil wel is zien wat die anders kan, en niet a la U2 de hele tijd. Ik vind het zo'n Bono figuur .
ik vind mathijs wel leuk eigenlijk. Ik ga vanavond beoordelen wie er van mij weg mag. Ben nog niet helemaal in de namen eigenlijk.
ik denk eigelijk dat 4granted door de stemmers wel mag blijven. Van mij mag Sumera wel weg...ik vind haar zo'n vreselijk irritant typje met dat nare trillerige muizenstemmetje
Ja dat vind ik ook wel..ze probeert sexy over te komen en zelfverzekerd maar het lukt haar niet en het is zooooo gemaakt.
Die gasten van 4Granted moeten echt weg. Wat was hun optreden gênant zeg. Mathijs vind ik super leuk, ik hoop dat hij nog heel lang mag blijven. Maar daar zullen kleintje meisjes niet voor sms-en. Dus ik vrees dat hij de volgende is. Ik vind dit jaar trouwens wel iemand uitspringen. Jaap! Wat heeft die jongen een mooie stem zeg. En sumera wordt met de aflevering irritanter.
4Granted mag eruit van mij, maar die gaan echt niet weg, die vallen precies in de sms-doelgroep. Sumera weg, heel graag!!!!! Irritant zenuwenmens met dat verschrikkelijk musicalstemmetje. Mathijs vind ik erg leuk, die mag van mij nog wel even blijven. Als het aan mij ligt mogen 4Granted en vooral Sumera eruit. Of Dony, daar erger ik me ook mateloos aan.
Van mij mag 4granted er ook wel uit. Sumera ook als die vanavond weer zo zenuwachtig is. Ik vind Jaap wel goed, maar hij springt er voor mij niet uit zoals Lisa vorig jaar of Nathalie van Idols toen.... Hahah Matthijs Bono type vind ik ook wel
Ja ze mogen er idd uit. Het nummer is sowieso verschrikkelijk brrr. Hij had beter iets anders kunnen kiezen, beetje ouwe lullen stijl dit.