wou t net zeggen er gaat er maar 1tje uit vandaag .. vind danielle ook mooi indd beetje lindsey lohan typje
Inderdaad! Danielle lijkt op Lindsey Lohan! Ik kwam er maar niet op op wie ze leek! Maar ik vind Lindsey Lohan ook een onwijs mooie meid! Ik vind inperfectie maakt perfectie!
Maar dan wel LL before de drugs/alcohol/annorexia Damn gaat er maar 1...jammer hoor! Nouja dan maar die boyband. Als ze er nou nog stonden zoals BSB of *NSYNC op het podium stonden, die zetten een show neer maar konden ook nog wel zingen...
hihi. Van mij mag 4 granded eruit...! Vond het niet veel.. Vind Mathijs er ook niet echt bij horen eigenlijk.. bij dit 'clubje'. Vind hem meer een rockstar voor bijv Di-rect!
Ik ben vorig jaar indd naar concert van BSB geweest ... En écht allemaal meiden van een jaar of 23.. zó gaaf.. en echt allemaal gillen he toen ze opkwamen.. vond ze ook nog steeds top.. * hi hi *
ja die komt toch zingen was ff dr voornaam kwijt... hoe heet ze nou , lieke janssen ?? use somebody !
Ik had het vorig jaar al, maar nog steeds krijg ik de kriebels van Stacey! En dat is niet positief...
Haha oke, nou ik zou niet meer gaan. Ik ben 2x naar Alicia geweest en wat is dat wijf goed live!!! Wilde dit jaar ook, maar te laat met kaarten @lydia nu snap ik m pas....haha blont