haha nieeejj ... ?! beetje blonde opmerking van mij dan hoorde dat ze kwam en dacht YEHHHH !! dus daarom laat haar maar komen
Ja was 2 jaar geleden ook snel uitverkocht maar ik wist niet dat ze kwam dus baalde flink toen ik te laat was...Zeker omdat ik had gehoord dat het een intiem pianoconcert zou worden...
Ja zij en dr piano...kan ik uuuuren naar luisteren. Maar echt wel live, dr cd's vind ik vele malen minder...
en die vind ik zelfs geweldig laat staan als ik naar haar concert zou gaan , de broer van een vriendin van mij had t ff als tussendoortje aan zn vriendin kado gegeven .. : ff naar t concert van alicia ! pfff *jaloerss
Damn dat is wel heel leuk kado!! Ja zij is live gewoon echt goed. De eerste keer samen met mn vriend geweest en goede zit plaatsen, echt een geweldig concert...écht genieten vond ik dat. En 2e keer met vriendin geweest, wel minder goede plaatsen, maar concert was ook minder. Was 2x As I am-tour.
hmm das dan wel minder.. ja ze zal er natuurlijk TOP dagen bij hebben en gewoon HELEgoede dagen wie zal eruit gaannnn