Maaike kan leuk zingen, maar ik denk dat mensen niet op haar stemmen omdat ze geen uitstraling heeft...Echt heel saai...
Even kijken wie ik onthouden heb.. Jaap: GOED! Ik ben fan Hij heeft zo'n prachtige natuurlijke stem en een leuke uitstraling. Maaike: Kan goed zingen, hoewel ze soms een beetje een raar geluid maakt als het te laag gaat, maar ze boeit me verder niet zo. Dony: Boring! Leuk zo'n hoog teddyberen-gehalte, maar ik vind het he-le-maal niks. Danielle: Wil te leuk en te goed zijn, jammer. Gaat ten koste van haar optreden/stem. Sumera: Zo zonde van haar zenuwen, daar krijgt ze maniertjes door. Ze heeft echt de mooiste stem vind ik, zingt het makkelijkst. En ze is echt prachtig. Zonder zenuwen zou ze best eens kunnen winnen. Badboyz, ach best schattig. Wel een beetje een te hoog 'check ons cool zijn, we zijn famous weetje!' gehalte.. 4Granted: Bye bye! Sjeumig, slecht zeg. Bij elkaar geraapt zootje zo. Ze kunnen eigenlijk allemaal net niks. Wel leuk om te zien dat een boyband dus echt over kwaliteit moet beschikken. Is me nooit zo opgevallen in eerdere boybands Kelvin: Getver. Hij zingt echt nep met zijn uithaaltjes. Wel muzikaal maar nee, qua persoonlijkheid staat hij me erg tegen. Mathijs: Hoort hier niet thuis. Doet het best leuk maar vind het niet het type voor dit. Eh.. ik mis iemand dus die heeft blijkbaar geen indruk gemaakt
nou ik ga naar bed hoor ik ga der niet op wachten jaap gaat er toch niet uit,en die moet echt bljven dusss see ya latersss
Zo dat was op het nippertje... Is leuk als je jezelf blijft, maar als je ziet hoeveel procent er op haar stemt...grijze muis
zooooooo he.. ik had verwacht nadat angela op 4granted stemde dat maaike eruit zou moeten. Maar oh oh.. ben blij dat 4granted er uit zijn hahaha weer een groep van Gordon LOL
Yessss eindelijk is 4 granted eruit! Vond het gisteren wel een leuke show, alleen de uitslag, met die sing off's vind ik zo rommelig.
Gelukkig 4Granted er uit. Vind dat Angela een grote gok nam toen ze voor de jongens koos en het uiteindelijk op de stemmen aankwam. Was toen echt bang dat de jongens door zouden gaan als je kijkt naar het aantal stemmende bakvisjes. Gelukkig hebben ze me niet teleurgesteld.
Was idd ook bang voor de stemmende bakvisjes.. Moet je nagaan dat 4granted met 4 man waren die allemaal mensen kennen die voor hun gingen stemmen. Was daarom ook bang dat ze meer stemmen zouden krijgen maar gelukkig niet