van mij mogen eruit: badboyz. leuke gasten hoor maar kunne niet zingen. geen x factor danielle: echt zo''n 12 in een dozijn type. straalt niks uit. vind ik dan die sumera@ ja ze kan mooi zingen maar verder? sarina@ moest gordon gelijk geven met zijn commentaar. ze zingt mooi maar gevoel zit er niet in. mathijs, dony, kelvin vind ik de beste, leukste
Ik heb er maar 1 waarvan ik denk WOW! en dat is Kelvin. Vind hem iets bijzonders hebben, hoe hij opgaat in de muziek en er oprecht van geniet.
die piano man vond ik wel de beste deze week terecht dat die boyband eruit is, ze zijn een groepje, maar daar zie je op het podium helemaal niks van terug, ieder is zijn eigen ding aan het doen. Sumera kan naar mijn idee ook veel beter Dony is wel echt een toppertje, (ondanks dat ie er niet echt als een popidool uitziet) ik hoop dat hij vooral die soulnummers mag bijven zingen, dat past zo goed bij hem!
Helemaal mee eens. Ze was gister ook weer heel goed! Ik heb de uitslag niet meer gekeken maar lees dat 4granted eruit zijn? Ik ivnd het jammer dat ze niet verder waren kwa zang, ik zag hoe ze eruitzagen echt ze als een boybandje vond ik wel leuk eigenlijk. Maar goed ze waren kwa zan gniet goed genoeg. Ik moet zeggen dat ik me gister ff geergerd heb. De laatste was Janna toch? (zo heet ze toch?) Deed Hurt van Christina Aguilera. Ik vond dat ze het heel mooi zong. De andere juryleden vonden dat ook. Ik dacht van te voren nog als GOrdon nu commentaar gaat leveren is dat puur omdat Eric ook commentaar had op de kandidaten van Gordon. En ja hoor, Gordon komt met een of andere domme reactie. Ik vind Gorden echt heel leuk, maar dit vond ik zeer jammer, want hier betrap ik hem wel vaker op.
Mjah, ik vind het soms wel wat hebben. Soms ben ik het wel met hem eens, net als met Hester vorig jaar en dat meidengroepje. Maar af en toe heeft ie oogkleppen op en oordoppen in zoals gisteren, dan kan ie niet meer objectief kijken naar zijn eigen kandidaten
oja sarina. ben niet zo goed met die namen haha! Ja klopt soms heeft hij ook helemaal gelijk hoor! maar soms.... Het valt me nu denk ik wat meer op.
ik moest gordon gister wel gelijk geven. sarina zingt goed maar zonder gevoel. bij een vorige x factor, popstars of weet ik wat is dat liedje ook door iemand gezongen. weet niet meer wie maar die raakte je echt. hangt mij nog iets van bij.
tja het is een machtsspelletje tussen de juryleden geworden als de 1 kritiek levert kun je verwachten dat ie wat terugkrijgt. Maar het is niet alleen Gordon hoor, ze doen het allemaal.
Ik erger me kapot aan die Sumera, zogenaamd zo onzeker en lief maar ondertussen....bleeeh valse bescheidenheid sucks!! Ik vind Danielle leuk en Kelvin. Dat was zo goed hoe hij zong en die pianopartij was perfect!
4Granted eruit, terecht hoor. Had het niet verwacht, aangezien de jonge meisjes-stemmers. Maar blijkbaar hebben die toch ook smaak Jaap, leuk, komt wel in de finale denk ik Kelvin, ik vind hem erg sympathiek, hij doet het ook goed Mathijs, ik ben fan, ik vind hem juist weer eens wat anders, verfrissend! Maaike, gedurfd liedje, past echt totaal niet bij haar, maar vond wel dat ze het goed deed. Verder vind ik haar niks bijzonders Sumera, blegh! Zenuwachtig troela'tje. Enne, mooi?! Zij?! Hoop dat zij er volgende week uitgaat. Daniedelle (mooie woordspeling las ik een paar pagina's terug ), zingt prima, maar vind haar verder niks bijzonders Dony, mag er samen met Sumera uit wat mij betreft. Dat knuffelbeer-gedoe, slaat helemaal nergens op dat hij er nog inzit. Sarina, mijn favoriet, ik vond dat ze weer erg mooi zong. BadBoyz, hebben wel wat, uitstraling is goed en ze zingen samen best mooi.
Toen de uitslag van het plubliek kwam en 4granted eruit moest hoorde je Gordon tegen Angela GOED ZO.. zeggen. Met andere woorden, hij vond dus ook dat Maaike eigenlijk door moest. Ik vind Maaike ook niet zo veel aan maar had het niet eerlijk gevonden dat ze door 4granted verslagen werd. Favoriet zijn Jaap (alleen die houding..) Kelvin en Sumera. Persoonlijk vind ik Donnie helemaal niks en hij mag er wat mij betreft volgende week uit.
Jah idd volgens mij ook...en zal ook wel wezen omdat Angela juist op 4granted had gestemd ipv Maaike.....
Dat heb ik dus ook... Ik irriteer me rot aan die griet.. Ik vind Danielle dan weer weinig aan.. Mijn favorieten zijn dan toch wel Bad Boyz, Dony en Kelvin.. Oh ja en Jaap vind ik ook heel goed zingen.. Leuke jongen is het ook..
Dat knuffelbeer gedoe komt volgens mij meer vanuit de presentatie en publiek, niet van hemzelf hoor (Dony). Ik vind dat ook irritant. Vind hem wel heel goed, heel relaxed en natuurlijk en mooie stem.
Ik vind Jaap idd erg goed, beetje brian adams achtig! Donny vind ik ook nie zoveel aan, Danielle ook nie... Vind Maaike wel goed zingen... Sumera vind ik ook nie zo leuk... Sarina vind ik ook steeeeengoed! Mathijs vind ik een schatje en heeft een mooie stem! Badboyz vind ik ook wel grappig, die geluiden er steeds onder, hilarisch! Kelvin, ik heb daar niks mee...