of bedoel je sieneke hahahahaha Mathijs zal wel goed zitten omdat het deze keer Rock thema is.. ben benieuwd hoe Dony dit gaat doen wahaha
Ja Maaike mag eruit of Matthijs ook al zingt Maaike wel mooi, ik vind haar saai.. Ben benieuwd naar de nummers en hoe ze het gaan doen!
van mij mag danielle eruit, ze kan wel degelijk zingen maar ik heb er niets mee. daarintegen vind ik maaike bv wel weer goed, ze komt misschien saai over, maar ze loopt niet naast haar schoenen ofzo. aaarrrrghhh als ik die stacey hoor praten krijg ik echt flinke irritaties!! zooo irritant hoe ze commentaar geeft, ze ziet er idd deze keer wel een beetje fatsoenlijk aan, als je er soms bij ziet lopen, . veel plezier met zijn allen, en dony begint lekker!! joyce
Vind Stacey echt vreselijk.. geen idee of ze aardig is of niet, maar krijg de kriebels als ze haar mond open trekt.. Blegh..
oh gat sumera.. ik vind haar zo uit de hoogte doen, dan begint ze ineens engels te lullen bij backstage beelden
Sumera mag er van mij echt uit.. Mijn god wat draagt ze nu weer! (oke, kan ze niet veel aan doen natuurlijk)