Ga wel weer kijken, maar pas als de audities voorbij zijn. Ik vind het te gek om mensen met talent te zijn (zingen, dansen, koken, kleding ontwerpen) maar ik hoef de voorrondes niet te zien. Bij X-factor valt het reuze mee, maar soms laten ze alleen maar gestoorde aandachttrekkers zien of mensen met een verstoord zelfbeeld, dat hoef ik dan weer NIET te zien Hoeveel voorrondes nog?
Ik heb er weer zin in! Voorrondes worden hier niet zo uitgemolken, dus denk dat het niet zoveel meer zullen zijn
Ik vind x factor echt veel leuker dan popstars dat duurt allemaal zooo lang! Vooral die audities etc. En dit is echt veel mooier opgezet allemaal etc. Volgende week al de X campus.. Leuk Waren weer leuke audities gisteren.. Owww die vrouw met de discman ( ze zei koptelefoon) Vreselijk!!!!
Het komt vanavond om 22 uur dat had ik gezien. maar is dat dan de uitzending van vrijdag of is dit extra uitzending zeg maar..
Ik vond het weer leuk!!! Wel zielig voor die groep die alsnog naar huis moest... Vooral voor dat meisje die in haar auditie terug liep naar het plek terwijl het nog niet moest Ik vond dat wel een heel leuk meisje
Vanavond komt x-factor weer! Vandaag alleen wat later dan normaal, om 21.00uur ivm een lange uitzending van gtst.