Ben wel blij met de mensen die door zijn gegaan. Alleen die meid die aan het blowen was op de kamer, ik had haar geen kans meer gegeven. Niet vanwege het blowen, maar vanwege dat ze al 2x niet goed had gezongen. Vind haar verder ook zoooo arrogant, echt zo'n attitude van ik weet dat ik goed kan zingen.
Ja idd. Zij verziekt gewoon heel haar stem met het blowen! Ik heb het op RTL gemist terug gekeken maar daar kon je lang niet alles zien, heel raar! Sommige meiden vind ik wel jammer dat ze niet door waren omdat het gewoon leuke meiden zijn. Wie van de jury vinden jullie het leukst?? Ik vind Angela & Stacy het leukst. Liefs
Goh ik weet niet wie ik leuk vind van de jury, vind ze allemaal wel oke. Die rare meid die zonodig moest blowen had ik er ook uitgezet, waar een vreemd type is dat zeg! En die 'nerd' van 15 kan zo goed zingen he haha, maar ook wel een apart type hoor!
er zitten echt een paar grote talenten tussen! Dat jonge jonkie vind ik eigenlijk neit zo leuk, maar elke keer als hij gaat zingen krijg ik tranen in mn ogen. Zo intens! Vind ik altijd heel bijzonder... Maar ik heb al een favorietje en das niet dat jonge ventje
Die meid is idd nogal arrogant, toen ze al laatste bleef staan zag je dr echt van kut nu ga ik eruit, maar toen ze door was rende ze echt naar de rest vansssh zie je ben gewoon door wat denken ze wel niet.. Dat jonge jochie met negerstem is hoogst irritant, maar kan wel echt goed zingen... Die gospeldames vind ik ook geweldig! @juryleden vind ze allemaal goed, ze hebben er allemaal verstand van en vind ze het ook gewoon leuk doen
Ik vind Gordon het leukst, ik hou wel van zijn humor. Dat jonge jochie is idd heeeelll irritant, maarja zingen kan hij zeker wel.
Nou die heeft echt een mooie stem zeg! Je moet gewoon luisteren en ondertussen je ogen dichthouden en aan die donkere jongen ernaast denken (bijv, dan he, iig iets lekkers )
PS De jury van X-factor vind ik echt heel fijn en goed. Stuk beter als madame paay en die andere soepkippen v. postars
Hahah helemaal met je eens!!! Ik vind dit programma ook veel serieuzer oogen. En de jury is ook gewoon veel kritischer...
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Ik denk ook niet dat ik een nieuw seizoen van postars ga kijken. Maargoed gelukkig kunnen we voorlopig nog van x-factor genieten.
wij hebben dit jaar alleen de audities gezien van Flopstars, maar ik moest ook veel werken op vrijdagavond...vond het zooo irritant worden met die misterystar en die HJS vind ik gewoon mega irritant en Paay ook
Hij heeft inderdaad wel een mooie stem, maar wat een humor haha. Quote: wat is het toppunt van precisie (of hoe je dat ook mag schrijven?); antwoord: poepen in een string (ik moest eigenlijk meer lachen omdat ik het zo dom vond overkomen haha). Gordon en Angela vind ik het leukst van de jury, Erik kan er ook nog wel mee door, maar Stacey niet, bah wat een dom mens vind ik dat, met haar verschrikkelijke-ik-zie-er-niet-uit-met-mijn-nep-blonde-haar-hoofd! En dat is nog maar 23, jak!