Oh hahah ik vergeet Kelvin gewoon..hmm geen goed teken. Terwijl ik hem normaal toch goed vindt. Ik vind dat Jaap wel niv Lisa heeft van vorig jaar. Hij heeft zo een mooie stem, beetje rauw soul ala Bryan Adams
Badboys zijn leuk voor de show maar zingen kunnen ze toch niet echt.. Kelvin vind ik zo'n zalfje.. Ik blijf hem nep vinden met zijn 'zien jullie mij wel even enorm genieten?' uitstraling en gebaren als hij zingt. Veel te overdreven, jak. Jaap had echt een zeik nummer zeg! Jammer! Toch wil ik hem wel een likje geven
jaaap vond ik vanavond juist echt goed terwijl ik normaal ook nie zo super onder de indruk ben van hem... en ik mis gordon ook wel in de jury hoor hahaha
Edge.. Hahah, dat dacht ik dus ook!! Arme Maaike.. ik vond het toch wel te zien, dat ze pijn aan de keel had!
ach gossie, maaike heeft echt last van de keel, je kan het goed horen! en ja hoor, ook hier wordt gordon gemist. gewoon die eerlijkheid en hij zegt vaak, vind ik dan, dat wat wij hier op de bank denken! op naar dony.
ghne ghne ghne, zit er een paard in de zaal, o nee, oeps het is stacey.......... ( moest het ff kwijt, ik vind dat lachje zo irritant)
ben benieuwd wie eruit gaat ! , ik kan het alleen niet zien want zit op de camping ... heb alleen internet !
jammer, geen leuk voorfilmpje van kelvin, zou hem weleens stemmen kunnen kosten! hij begint wel superrrrr!!
kelvin vond ik ook echt een stuk beter net en maaike ook..!!! ze nemen wel allemaal uitgebreid de kans nu om de badboys af te zeiken nu gorden er niet is beetje jammer wel...