ja slecht he, maar het zij me niets. vond het wel prachtig, misschien in een andere versie dat ik wel ken! zeg onze jaap kan best wel rocken! en jammer dat de bad boyz zo afgezeken worden. misschien niet altijd zuiver,maar wel een act die je te zien krijgt.
Ik vond duidelijk Jaap en de Bad Boys het beste. De rest deed het niet erg goed vanavond en ik ben Dony zat.
vond het btw wel erg vreemd dat dony niet antwoord kon geven op de vraag wat het met zn gevoel deed dat zn ouders er waren. nee gaatie een beetje dom doen alsof hij dan ineens de vraag niet begrijpt:S
Stacey denkt vooral erg grappig te zijn. Tis alleen jammer dat je kan zien / horen dat ze haar "grappige opmerkingen" vooraf heeft bedacht. Bij veel andere irritante mensen (Gordon) is dat tenminste wel spontaan en moet ik ook vreselijk lachen vaak...hoe sneu ook whahaha
Dony kan prachtig zingen, geweldige stem maar meer is er niet... Elke week hetzelfde, hij blijft alleen maar staan en zingen. Ik zou er niet voor willen betalen om dat te zien. Bij Badboyz en Jaap weet je dat je iets te zien krijgt, als jullie snappen wat ik bedoel @elmo nou idd ben het met je eens! Stacy's grappen zijn verschrikkelijk en ze is ook de enige die erom lacht
Jah, bebrilde citruspers...die heb je dan toch echt vooraf bedacht EN opgeschreven...of niet dan? Ja, Dony is meer zo'n zanger waarvan je ergens een cd'tje hebt zwerven omdat hij eens een goede plaat heeft gemaakt Jaap heeft daarentegen veel meer in zich. Badboy's ook..maar gaan door de mand vallen vrees ik. Maaike is ook gewoon erg goed, leuk wijf geworden! Kelvin, Het spijt me voor de beste jongen...maar vind hem echt glad en saai.
Ja idd dat verzin je niet zo even! Vond het eigenlijk ook best grof... Maaike vond ik nu niet goed maar ze wordt wel elke week beter Kelvins gezich begint me te irriteren, ookal is hij erg muzikaal en geniet hij wel elke week van zn optredens Badboyz en Jaap zetten beide een goede show neer dus die komen er wel.
Wat een verkrachte versie van het nummer van Ray Charles! En hij ging nog hier en daar vals ook. Maar ik ben een beetje verwend ik luister het liefst alleen naar de Bublé versie ik hoop dat Maaike en Jaap in de finale staan!
oef, nou stacey komt toch wel heel geregiseerd over! Al moet ik zeggen dat ik haar tegen Kelvin wel netjes vond, soort van excuus maken voor vorige week. Viel me ook op dat er negatief gedaan werd tegen Eric, ook niet echt terecht. Ik hoop dat Dony er nu eens uitgaat, maar vond het een saaie show! Vonden jullie dat niet, vergeleken bij het spektakel van vorige week?
Sterker nog, ze heeft er een week over nagedacht en ws een spiekbriefje liggen met als titel 'leuke, bijdehante grapjes, uitspraken en opmerkingen'...
Eens! Liever Dony nog dan Kelvin. Zouden mensen trouwens zo dom zijn om Maaike af te rekenen op 1 minder goede avond? (vond haar wel goed hoor)
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Macy Gray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!