Ik vind Dony erg goed, hoop op een finale Kelvin, Maaike en Dony. Vind Jaap een beetje saai(maar kan goed zingen hoor)
Ik vind het echt raar dat de badboys eruit zijn. De volgende uitzendingen zullen stukken saaier zijn. Tuurlijk zijn het geen top zangers, maar wel echte entertainers. Had verwacht dat ze er volgende week of de week erop eruit gingen. Snap echt niet dat Kelvin en Donny er nog steeds in zitten. Ook wel een naaierstreek van Eric en Stacey...hun spannen altijd samen. En zijn vaak een beetje tegen Gorden.
Snap er ook geen zak van dat Kelvin er nog in zit.. Hij staat al voor de 3e keer in de singoff Niet voor niets lijkt me. Blegh, nog langer tegen dat nephoofd aankijken
Idd vind ik ook daarom wist ik ook al dat BB eruit zouden gaan. Volgende week vrijdag is de halve finale en zaterdag de finale.
Ik vond Kelvin gister ook de beste. Beter nog dan Jaap. Die jongen is qua zang zo goed en hij is supermuzikaal. Ik begrijp werkelijk niets van het stemgedrag van Nederlanders. Dony had er uit gemoeten!
Ik vondt Kelvin ook super!!! Maaike ook.....en Jaap heeft wel een mooie stem maar dan vindt ik Maaike weer beter...
Kelvin was erg goed gisteren, maar ik vind BB gewoon erg leuk zij doen in ieder geval wat op het podium. Volgende week zal het in ieder geval een stuk saaier zijn erg jammer. Jaap mag van mij winnen.
Ik snap echt niet dat die Dony er nog steeds in zit? Wie stemt nou op hem? Misschien allemaal Indonesische mensen die in NL wonen die massaal SMS-sen??!! Jaap mag van mij winnen. Ik vind het echt prettig om naar hem te luisteren. Maar ik vind Maaike ook steeds beter worden...
ja ze zijn wel leuk de bb`s maar voor de finale had ik ze ook niet gewild hoor... Dony is zo`n medelijden factor he?!
Gelukkig de BB eruit, dat werd tijd (sorry, vind ze al vanaf de eerste minuut vreselijk irritant en overdreven). Van mij mag Maaike of Jaap winnen, die zingen gewoon het beste. Kelvin is ook wel goed maar niet zoals de eerste 2, Dony...tja.... mag voor mij ook naar huis.
gelukkig dat BB eruit zijn, vond ze maar irritant.. enneee meiden, waarom zo verbaasd dat BB eruit liggen? hadden jullie maar meer moeten stemmen *grapje hoor*
Oh, van mij mag maaike winnen, en anders kelvin, heb helemaal niets met jaap, en ik weet het, hij kan er niets aan doen, maar irriteer me eraan hoe hij staat..