Hm de laatste jaren zitten er steeds mensen in de finale waarvan ik niet warm of koud word. Ik vond Boris met idols echt helemaal geweldig, maar verder...? Nikki vond ik ook al suf, vooral qua muzieksmaak. Nu mogen Jaap of Maaike wat mij betreft winnen, maar ik sta er niet om te juichen. Ik vind Kelvin nog wel grappig omdat ie tenminste niet zo standaard is, maar ik vind hem objectief gezien niet de beste. En het is wellicht terecht dat de bad boyz er uit liggen (alhoewel, Dony had er van mij eerst uit gemogen) en ik vond ook zeker niet dat ze hadden moeten winnen, maar ik keek wel het meeste uit naar hun optredens. Die waren tenminste vermakelijk! Het is jammer dat het showelement de laatste afleveringen een beetje bij ze verdween, volgens mij sinds een jurylid zei dat ze niet steeds hetzelfde truukje moesten uithalen. Jammer, want het was wel een heel leuk truukje (het gedans).
Ik vond Lisa van vorig jaar anders behoorlijk goed! Zo'n topper zit er dit jaar, vind ik, niet meer tussen.
Ja Lisa was ook goed, maar ik vond haar ook saai. Net zoals Nikki. Boris was tenminste een echte entertainer, geweldig!
ik vond Boris weer niets wahahaha Ik vond Rachel beter dan Lisa maar ja wat hoor je nu nog van die mensen??
Ik vond Boris ook geen zak aan. Hij kwam zo arrogant over en dan ben ik niet meer geinteresseerd. Nikki vond ik wel goed, maar niet steengoed. Lisa heeft een prachtige stem, alleen mis ik daar ook weer wat aan.. ach er zijn wel leuke liedjes vandaan gekomen (van allemaal). dit jaar ontbreekt wel die X-factor in allemaal, maar vind Maaike wel de beste zangeres. Of ik over 3 maanden haar naam nog weet betwijfel ik. Ik moest nu al terugscrollen hoe ze heette.
hebben jullie de singels van Maaike en Jaap al gehoord? Ze waren vanmorgen bij Giel op de radio en te beluisteren via giel.vara.nl. Ik vind persoonlijk het nummer van Maaike mooier, haar stem komt er mooi in uit en ze klinkt prachtig op de radio!
welke van de 2 was dat dan? als ze die afgelopen week al hebben laten horen? want wat ze afgelopen vrijdag hebben gedaan waren covers...
Ik zag gister toevallig nog de (nieuwe?) single van Lisa: "Promises promises" Erg leuk nummer Ik vind de kwaliteit / het talent deze keer ver te zoeken. Ze kunnen dan wel leuk zingen, maar het zijn in mijn ogen niet echt artiesten Als ik MOET kiezen, ga ik voor Maaike. Jaap als 2e, en de rest is belachelijk. De Badboyz waren heel leuk en lief en grappig, en Jamie kan heel goed zingen, maar dat is het. Dony en Kelvin zijn in mijn ogen maar goed in 1 klein truukje, en meer niet. Die mogen er wat mij betreft zo snel mogelijk uit!!