Ik vind dat Maaike het meer verdiend. Ze is minder saai, is heel hard gegroeid, en ziet er iets beter uit qua uitstraling (Jaap kijkt altijd hetzelfde) en haar stem raakt mij meer.
Ben ik blij dat Gordon er volgend jaar niet bij zit!! Wat zit hij ineens neg te doen zeg,zeker wat terug doen nav vorige week ofzo?
D'r is toch een live backstage iets met die meiden van Whatever? Ik kan niet vinden waar dat te zien is, weet iemand dat misschien? EDIT 'k hem em al, neverrrmind
Het tweede nummer van Jaap was echt geweldig. Ik vind Jaap beter dan Maaike. Enne Stacy mag van mij ook vervangen worden.Ze heeft soms zo'n dom commentaar. Angela Groothuizen vind ik wel heel sympathiek.
Zou Patricia Paay er volgend jaar bijzitten?? Zij gaat toch naar RTL.. gaat ook hollands got talent doen.
Ja haha stacey daar heb ik mij ook vaak aan geergerd! Nou er is alleen bekend dat Gordon een mail heeft gestuurd dat hij volgend jaar niet meer in de jury wil zitten dus ja zou het niet weten! Ik ga voor Jaap maar ja misschien is er wel een surprise en wint Maaike alsnog?????!!!!!