Wat jij zegt Wonders2, ik denk dat Merel dat wel onder controle had gekregen. Alleen ik denk dat ik ook wel snap waarom ze Janna gehouden hebben, zij heeft iets... Maar goed dat blowen en roken snap ik ook niet.
Jammer dat ze Janna verkozen boven Merel. Dat jonge meisje vind ik echt verschrikkelijk, hoop dat zij er alsnog uitvliegt. Mijn favoriet blijft Romy.
Ja ik vind het ook jammer dat dat afro meisje weg moest.. Romy vind ik niet erg, irritante stem Damn, wat zingen die groepen vals...Niet normaal gewoon! De enige die niet vals waren, waren die 3 donkeren....Bad boys gaan het denk ik ook wel goed doen.
en ik vind dat romy wel talent heeft en heel mooi zingt maar zo gaat het altijd in zo'n kutprogramma de beste vliege eruit en de slechte blijven trouwens dat afro meisje vond ik ook goed... en die maaike niet...
whaha jullie hebben er echt geen verstand van!... Maaike is gewoon super... dat wat die romy wilde past helemaal niet bij haar... zoals giel al zei veel te disney en lief...
Zoo die groepen waren slecht; alleen badboys waren nog een beetje leuk. Pff wat zielig zeg die groepen haha.. Zitten wel erg leuke meiden in; vind die Sumara ofzoiets haha wel erg goed!
Ik snap wel dat ze romy eruit hebben laten gaan. Maaike is echt positief veranderd. En Romy moest wat minder netjes zijn, maar bij dat life optreden was ze nog steeds netjes.... Vind Sumera ook wel erg leuk, echt een naturel knap meisje. Ben nu nog aan het kijken...ben nu bij de groepen.