Confetti was gister al op, haha Jammer hoor Ik had Maaike gehoopt. Die is zo gegroeid Allemaal een goeie avond, en slaap lekker straks!
hier ook, was echt voor maaike! Die was zo gegroeid, die heeft echt de X factor... maar goed ze zal het ook wel maken...
JOEHOEEEE Ja dat viel mij ook al op dat die vriendin echt heeeel vaak in beeld kwam.. Ook in eerdere afleveringen idd. Ach ja is ook een prachtige meid om te zien... Wat een lief gezicht, past echt bij Japio!!
was toch nog een spannende finale ik ga mn bed opzoeken morgen een drukke dag met veel visite voor onze verjaardag doeiiiiiii meiden
Ben blij dat Jaap heeft gewonnen ook omdat hij een liedje zingt van mijn favoriete band "Journey" ....Don't stop believing. Ben al sinds mijn 13e fan van deze band en aangezien ik 43 ben is dat al 30 jaar.Jaap heeft er zijn eigen versie van gemaakt...wat moderner maar toch erg leuk. YouTube - Journey - Don't Stop Believing (Live)
Maaike had pas 1,5 jaar geleden door dat ze redelijk goed kon zingen. Het was dus echt nog niet zo lang haar droom.
dan pas 1,5 jaar , ik vind het nog steeds niet te maken hebben of je nu wel of niet de winnaar moet zijn. gaat nog steeds om de kwaliteiten niet om hoe lang je iets wilt.
Is idd een hele goede band! Zat een tijd terug een x Oprah te kijken en daar waren ze, en m'n man zei dat is een lekker nummer! Meteen heel veel geluisterd en ze zijn echt heel goed!
Toch nog Jaap met 51%, had het Maaike ook heel erg gegund! Maar denk dat we van beide nog wel veel zullen horen. En Maaike kan heel erg trots zijn op d'r zelf!
Ja...ze waren inderdaad bij Oprah maar met hun nieuwe leadzanger. Blijf hun muziek goed vinden en heb alles van ze van de 1e cd tot hun laatste en alle dvd's etc.Zelfs oude grijs gedraaide lp's..... Ze hebben heel veel hits gehad vooral in de USA.Ze waren in Nederland bij Arrow rock dacht vorig jaar nog.
Maaike is zo ontzettend gegroeit en ze is zoooo goed! Jaap had al heel veel podiumervaring dus das voor hem een heel pluspunt geweest maar denk dat als de lijnen nog effies open waren geweest Maaike had gewonnen.
Jaap heeft dus gewonnen! Had het ze ook allebei gegunt. Vind wel de singel van Jaap mooier dan die van Maaike, die van Maaike was een beetje saai.
Maakte me niet zoveel uit, vond ze allebei goed. Maaike is veel meer gegroeid en ik denk ook wat meer de X-factor maar ik hield niet van haar stemgeluid. Nog nooit kippenvel gehad. Bij Jaap wel. Jaap is heel goed en constant (vond hem soms ietsje saai worden ) Had wel het gevoel dat Jaap na bekendmaking winnaar wat meer op Maaike had kunnen reageren. (beetje meer sympathie tonen) Tuurlijk ben je megablij, maar hij keek echt meteen totaal niet meer naar haar om.. Beetje sneu en ietsje aso, vond ik... (Maar kan aan mij liggen )
Hij heeft haar nog wel genoemd in zn "speech" Ik vind het wel slecht dat ze voor elke afvaller een mooi filmpje hebben, maar voor de nummer 2 niks. Dan gaat alle aandacht naar de winnaar.