ja dat viel mij ook op. dacht dat normaal toch wel was eigenlijk? wel ben ik blij dat jaap heeft gewonnen. vind hem meer artiest
nee vond dat helemaal niet. hij heeft haar nog 2x omhelsd en vastgepakt hoor en ik vond juist dat hij echt oprecht en gemeend superblij was met zijn overwinning!
Jaap heeft een goede stem, maar ik vind hem zo ongelofelijk saai. Lisa was trouwens onwijs goe. Lekker nummer. Zij heeft voor mij de x-factor.
Vind Jaap net zo'n kledinghanger met zn stijve nek naar voren.. Maar zingen kan ie wel!! Vond zowel Maaike als Jaap allebei super goed!
Ik dacht al dat Jaap ging winnen omdat ie zo populair was...was ook wel doordat ie dat met zn nek heeft geloof ik ofzo..is toch wat anders (hij is zo geboren geloof ik of door ongeluk, hij heeft in ieder geval iets) vind hem wel goed hoor, maar heb x factor niet meer gevolgd eigenlijk
Vergroeiing of niet , hij was gewoon goed. En dat is waar ned. op heeft gestemd, echt niet om zn nek hoor want dat maakt hem nou absoluut niet mooier..
Maaike is idd beter geworden de laatste keren. Jaap is constant geweest met af en toe een optreden die iets minder was. Ik denk dat als je kijkt wie er over 5 jaar nog populair zou kunnen zijn, dat absoluut Jaap is. Vind Maaike toch meer voor 'even leuk'. Dus ik vind het helemaal terecht dat Jaap heeft gewonnen, wat een prachtige stem heeft die jongen! En een leuke uitstraling.
Ben het met Maja eens, Jaap kan over een aantal jaren, net als Lisa, ook nog steeds populair zijn. Maaike heeft dat denk ik niet. Ze moeten ze alleen meer promoten op radio stations, want dat gebeurt helaas niet vaak genoeg met NLartiesten. Die publiciteit en airplay hebben ze wel nodig denk ik.
ik had gedacht dat maaike zou winnen, echt een mooie stem!! jammer... vind die jaap niks aan,blehh.. En vond het wel sneu dat ze Maaike niet even naar voren hebben gehaald op t laatst, toen stond ze maar op de achtergrond, terwijl ze echt een goede zangeres is! Jaap had al alle aandacht, dat hadden ze toch wel op z'n minst even kunnen doen.
euhh jaap trok maaike iedere keer bij zich,,en kuste haar zij ging steeds naar achtere! maar anyhoe maaike komt er wel ,kijk maar naar jim bakkem o,a
Ik vond het een hele eerlijke wedstrijd, en ik had ook gehoopt dat de strijd om hen twee zou gaan. Mij maakte het niet uit wie er van die twee won, ik vind ze allebei echt steengoed