Idols vond ik echt geen bal aan maar the X Factor vind ik helemaal oppie toppie. wie kijken er nog meer? Of wie heeft er zelfs mee gedaan?
ik lig weer eens in een deuk hier.. sommige mensen zijn verrassend! Kan niet zingen dus zou nooit mee doen!
Ik begrijp nooit dat er niemand in de omgeving is die ze tegen zichzelf in bescherming neemt. Of zouden mensen echt zo'n bord voor hun hoofd hebben.... Het is hilarisch
Schitterend vind ik het. Als ik thuis ben kijk in het altijd. Soms heb ik krijg ik wel last van plaats vervangende schaamte ... ppff Hahaha maar dat is juist weer om te lachen, stakkers!
ik kan werkelijk niet begrijpen hoe mensen zo een bord voor hun kop hebben. Sommige zijn zooooo heilig van hun kunnen overtuigd dat ze zich zelf mega voor lul zetten en er dan ook nog eens boos over worden dat ze worden afgekraakt door de jury die heel eerlijk antwoord geeft. Ik moet wel zeggen dat sommige een beetje zielig zijn en die dan weer naar mijn idee te hard worden beoordeeld. Sommige zijn ook wel erg schattig zoals die ene man met dat hoge stemmetje. Ik loop soms maar gewoon weg als ik aan het kijken ben dan komt er weer zo'n muts voorbij die zichzelf geweldig lekker en mooi vind en de beste van de wereld. Ik laat anderen echt wel in hun waarde ...... maar sommige vragen er gewoon om. xxx jet
Ik kijk alleen de voorrondes, dat er mensen zijn die echt denken dat ze kunnen zingen, ik begrijp ook niet dat de omgeving van die mensen hun niet waarschuwen. Maar ja als de omgeving dat wel deden dan hadden we niet zo gelachen op een zaterdagavond.
ik keek ook geen idols maar ik vind de x factor ook super! vond die gozer vorige week in die rok die deed like a teen spirit van nirvana die vond ik echt lach wekkend! dan vraag ik me weleens af hebben die geen eerlijke mensen om zich heen die gewoon zeggen van je kunt niet zingen?
Ik zit soms met een kussen voor mijn gezicht te kijken/luisteren als X-Factor op tv is. Dan voel ik plaatsvervangende schaamte voor die mensen die echt vals zingen en zichzelf geweldig vinden. En die jury maar met een stijf gezicht toekijken...Ik kom dan niet meer bij! Vanavond weer en ja: ik vind het echt heel erg leuk!
Sommige zijn echt te erg zo die Albertine met dr moeder, vriend en zus...pffff daar wordt je toch simpel van zulke lui hahaahah
Ik vind echt dat de mensen die hieraan mee doen een steekje los hebben. God wat een vernedering op tv zeg. Die mensen zetten zichzelf echt te kakken. Ik zie maar weinig normale mensen volgens mij worden ze eerst getest om te kijken of ze gek genoeg zijn, ben je normaal kom je niet door de selectie heen.
Ik kijk wel, sommige mensen zetten zichzelf echt behoorlijk voor l*l inderdaad! Kan ik wel om lachen! Maar er zijn soms ook mensen bij, dat vind ik gewoon te genant om naar te kijken.
Ik heb dat ook idd dat ik me schaam voor die mensen die op dat moment op de tv zijn ik voel de schaamte die zij dan eigenlijk zouden moeten hebben. Er is niets mis mee om gewoon lekker te zelf te zijn en een flink portie zelfvertrouwen te hebben maar dit gaat idd helemaal nergens meer over . en er zijn er zelfs een paar die nu dus gewoon een plaatje gaan maken zoals dat stel die helemaal verbaasd waren over dat de jury zei jullie kunnen ECHT NIET zingen. Ik blijf me verbazen. xxx Jet