Ik ga jullie verlaten heb zo iets ergs gezegt over dat jongetje wat vermoord is dit is ook echt niet iets voor mij TRanen lopen over mijn wangen van spijt. Wil jullie mijn escusses aanbieden. Niemand heeft het recht elkaar te vermoorden niemand. Ik vindt het ook heel verschrikkelijk. Ik heb 3 verschrikkelijke dingen mee gemaakt deze week en heb mij door emoties laten gaan wat heel fout is. Ik snap die negatiefe reactie maar zo ben ik echt niet. Anders bied ik nu niet mijn escusses niet aan. Jullie moeten mij echt geloven dit was niet zo bedoeld. Maar wil wel zeggen dat mijn leven hier kapot wordt gemaakt door een jongen van 9.Natuurlijk zou ik hem zo iets niet aan doen zou niet durfen. Nogmaals mijn escusses. En vindt het ook zo verschrikkelijk dat ik dat gezegt heb en ga ook deze site verlaten. Lover GAAT JULLIE GOED P.s heb wel gevraagt of ze mijn bericht van het jongetje willen verwijderen en hoop dat dit snel gebeurd. SORRY SORRY SORRY SORRY
heey meis, dat is toch geen reden om de site te verlaten! Je hebt zelf heel wat doorstaan en ik begreep allang dat je het zo niet bedoelde. Ik weet overigens ook dat kinderen echt ontzettend erg kunnen zijn en je het leven behoorlijk zuur kunnen maken. Mijn vroegere buurjongen was ook van die leeftijd en terroriseerde de hele buurt.
Lover, hier hoef je toch niet om weg te gaan? Dat we niet snapten wat je zei, dat is gewoon een meningsverschil. Je bent hier echt niet minder mens om hoor! Wat er deze week met je gebeurd is, is ook vreselijk. En kan me wel voorstellen dat je je emoties dan laat spreken. Joh meid, kom op....Blijf hier lekker schrijven, dit is toch ook een uitlaatklep voor jou? Dikke knuffel, Angela
Kei lief van jullie maar ik ben te ver gegaan. Waarom deed ik zoiets Heb nu zelf mensen pijn gedaan op deze site en dat was ook niet de bedoeling. Laat het gewoon nu even rusten en als al die mensen mij kunnen vergeven misschien dat het dan ook mijn verdriet verzacht zo dat ik weer hier durf te komen. Bedankt voor jullie lieve reacties. Lover
Nee joh, mij heb je in ieder geval geen pijn gedaan hoor....het blijft een forum waar mensen achter zitten met ieder een eigen mening....en jij dus ook! Ik vind zelf dat je niet te ver bent gegaan hoor...als je je eigen gisteren aangevallen voelde door mij, dan spijt me dat. Het is alleen zo akelig dichtbij voor mij, dat speelt misschien ook wel een rol bij... Ik hoop dat je er uit komt met dat kreng van een jong...
He Lover, Niet weg gaan hoor! Iedereen mag hier zijn mening hebben hoor. Die van mij wordt ook (nog steeds) niet begrepen. Dus gewoon lekker hier blijven rondzwerven, anders blijf je er helemaal alleen mee zitten. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd en gebeurd is, maar ik wens je heel veel sterkte en wijsheid in je situatie nu. Ook ik wil voor de mensen die ik voor het hoofd heb gestoten mijn excuses aanbieden, hoop dat jullie me het kunnen vergeven.....Ik wil het namelijk totaal niet goedkeuren wat er allemaal gebeurd is.
He Lover, Blijf maar lekker hoor alles lijkt erger dan dat het is en misschien niet helemaal goed opgeschreven maar het is maar net hoe je het leest. En alles werd een beetje uit zn verband gerukt en dat is jammer en daar hoef jij niet de dupe van te zijn hoor.je bent een lieve meid die gewoon een klote week heeft gehad dus kop op en lekker blijven je hebt je portie wel gehad... Sterkte dikke knuffel Lydia
he joh blijf toch gewoon! Je had het toch niet zo bedoeld en je biedt je excuses aan.... dan kun je toch met een schone lei weer beginnen. Wat mij betreft.
Lover, iedereen heeft zijn eigen mening en op een forum moet je die kunnen geven. Dat niet iedereen die mening deelt, is logisch. Maar daarom hoef je niet weg te gaan joh.
Als je zo'n slecht nieuws hoort is toch het eerste wat je denkt, waarom zou iemand zomaar een kind vermoorden? En door wat je had meegemaakt heb je gedacht dat zou een reden kunnen zijn. Betekent niet dat je het goedkeurd of zelf zo zou doen. Zo heb ik jouw post opgevat. Ga niet weg, kijk maar naar de reacties, iedereen wil dat je blijft! Ik hoop echt dat je je bedenkt..
Niet zo dramatisch doen hoor, Zo'n verschrikkelijke ramp is het toch ook niet. Excuses heb je nu gedaan en iedereen maakt wel eens een foutje.
door de verkeerde keuze van woorden , maken we allemaal wel eens een blunder natuurlijk geloofd niemand dat jij zou willen dat een kind van het leven beroofd wordt teminste dat kan ik me niet indenken zijn die er wel dan blijf ik even met een ? zitten meis jij blijft gewoon lekker komen hoor , we hebben ons allemaal erg laten meeslepen , je hebt je excuus aangeboden waarvan ik denk was dat wel echt nodig ? ik denk dat andere ook wel hun excuus mogen aanbieden aan jou want een woord blunder maken we allemaal wel eens' dus droog je traantjes en haal diep adem
Mooie woorden van Debbie. Zo denk ik er ook over, ik kan mij niet voorstellen dat je het zo hebt bedoeld en ach iedereen zegt wel eens iets in een emotie bui dus kop op en gewoon lekker verder gaan. En die nare reacties ach die waren van iemand die het niemand helemaal begreep. xxx jet
Lover, ik heb net in alle rust het andere forum gelezen en ik snapte meteen wat je probeerde te zeggen. Misschien snapte ik het, omdat ik niet in woede en onmacht zat te lezen, maar juist met mijn verstand. De dood van Jesse is vreselijk en dat vinden we allemaal. Het leed voor iedereen die erbij betrokken is (gezin van Jesse, ouders/partner van de dader, vrienden en buurt), is enorm. De reden voor deze waanzin is slechts helemaal bekend bij de dader. Jij gaf je visie en je hebt zelf een flinke bups voor je kiezen gehad. Ik geef zelf les op een middelbare school. Toegegeven, kids van 14-16 jaar zijn andere koek, maar ook ik heb 1 leerling gehad die me gek dreigde te maken. Hij werd van school verwijderd en dat vond ik meer dan prima, hij gedroeg zich als tuig. Haal diep adem, je komt hier doorheen (je prive situatie bedoel ik) en w.b. het schrijven op dit forum: stop met verontschuldigen en je schamen, blijf schrijven enne... ik vind dat je jouw bijdrage aan het forum veel erger maakt dan het is. Ik snapte de kern van je verhaal meteen. Liefs en tot forums Darce