Peuter geschorst voor broekplassen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by spikkeltje, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Een kleuterjuf is wel wat gewend wat betreft broekplassen. Maar Zoe Rosso (3) uit Arlington maakte het veel te bont.

Het meisje plaste in een maand acht keer in haar broek. Claremont Elementary School in Arlinton, West Virginia was het zat en schorste de peuter in december. Ze mag een maand lang niet op school komen en desnoods langer, tot ze zindelijk is.
    Zoe’s moeder wil dat de gemeente haar beleid verandert. Dat beleid is al tientallen jaren oud en hanteert acht ongelukjes per maand als maximum, omdat anders de klas te veel gestoord wordt.
    Kinderen worden tussen anderhalf en vier jaar zindelijk. Zoe gaat nu naar een speciale school waar ze leert naar de wc te gaan.

Peuter geschorst voor broekplassen - DePers.nl

2. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

3 jaar? Kom op zeg, wat belachelijk!!

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat idioot!!

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    oooh 3 jaar?
    wat ontzettend sneu zeg!
    belachelijk dat een kindje daarvoor geschorst wordt????
    onbegrijpelijk zeg

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Arm kind! Hoe leg je dat als ouder aan je kind uit zónder een gigantische prestatiedruk op het meisje te leggen?

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ja zeg!
    Ach gos wat vreselijk sneu zeg!
    Kom op, het kindje is 3... Wat is dat voor belachelijk beleid.

7. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik stel voor dat deze ontslagen wordt.

Reden, omdat ze tijdens haar maandelijkse periode zich vaker dan 8 keer per maand verschoond tijdens lessen of pauzes......dit verstoord de les en anders de collegiale sfeer tijdens de pauze.

Oplossing, deze dame naar een behandelcentrum sturen waar ze dr voor zorgen dat ze niet meer haar menstruatie krijgt, als dit een half jaar lang is weggebleven mag ze terugkeren voor de klas ;)

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dan doe je ze toch een luier om als ze daar heen gaat. totdat ze in het weekend en na schooltijden ook echt droog is zonder ongelukjes???

ik denk niet dat het goed is voor het kind om als ze geplast hebben maar weg te houdenvan school.

peuterspeelzaal hier die leg uit, als je voorsteld om aan zindelijkheids training te beginnen. bieden ze aan we proberen het gewoon plast ze/hij in de broek doen we die dag nog even een luier aan. de keer daarna gewoon nog eens overnieuw proberen tot ze helemaal droog zijn. ze vragen daarnaast ook regelmatig of ze naar de wc moeten.

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    pcootje hahahahha dies LEUK!!!

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Nou ja, hier in Belgie mogen ze ook niet naar school als ze nog niet zindelijk zijn (tenminste de scholen hier in het dorp) dus ik kan me er wel wat bij voorstellen.

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hier zijn ze groot voorstander van zindelijkheidstraining op de psz en ze draaien hun hand niet om voor een verschoninkje hier of daar.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmmz, een kind ' schorsen ' en naar een ' speciale school ' sturen.... dat klinkt wel heel triest.

Snap wel dat de school zou zeggen dat het kindje er nog niet aan toe is om hele dagen op een school te zitten omdat ze nog niet zindelijk is. En thuis nog even kan oefenen.
    Zo klinkt het al heel anders.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Geldt dat ook voor kindjes van 3 jaar?!
    Er zijn er zó veel die dan nog niet zindelijk zijn... Ik weet de Belgische situatie niet, maar wat voor school is dat met 3 jaar? Is er daarnaast nog een ander soort opvang mogelijk? Want ik kan me niet voorstellen dat ouders van kinderen van 3 jaar hun kind nergens kunnen onderbrengen omdat ze nog niet zindelijk zijn.

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Hoe oud zijn die kindjes dan?

15. Ik vind het wel een beetje overdreven voor op die leeftijd..

16. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
  17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    2,5 jaar.
    En op de scholen hier in de buurt slapen ze ook niet meer 's middags hoor.

(en nee die van mij gaan niet naar school)

18. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    agossie wat zielig zeg voor dat meiske, word ze nu van haar vriendjes weggehaald omdat ze nog niet zindelijk is, hoe gemeen kan je zijn zeg?!

Goed ik gaf Dean in het begin gewoon een luierbroekje aan naar PSZ (hij was toen 2,5 jaar jong) was geen probleem trouwens. Ben blij dat ze hier in NL geduld kunnen opbrengen op een kindje op hun tempo groot te brengen en zindelijkheid stimuleert maar niet afdwingt pff het zijn kinderen geen militairen!

19. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land

Ik ben het met jou eens! wat triest zeg! ik deed ook de oudste een broekje voor met drie was ze 100% zindelijk. Maar wel op eigen tempo. Wat een beleid! :)

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ik vind t belachelijk!! ieder kind ontwikkelt zich anders, de een is sneller met iets als een ander...Dus ook met zindelijk zijn! Daar hebben ze toch luiers voor neem ik aan?

Share This Page