waar irriteer jij je het meest aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door dianne, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Ik weet niet of hier al een topic over is. maar wat irriteerd jou nou in het dagelijks leven?

Ik zal beginnen:

1 Ik irriteer me aan me vriend zijn baas die het loon weer eens weken te laat overmaakt ik word er zo moehhhh van!

2 ik irriteer me er ook aan dat onze beestjes zo onzettend in de rui zijn!

nou ben benieuwd! :D

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    aan mijn BI en ischias. zit midden in een verhuizing met genoeg te klussen en kan nog niet eens iemand van koffie voorzien. :(

3. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Als je wilt afrekenen in de supermarkt en er zit een stuk saggerijn achter de kassa....daar irriteer ik me mateloos aan!
    (kan eigenlijk nog wel 1000 dingen opnoemen waar ik me aan irriteer haha)
    Ohja nog eentje: Als ik bijna van mn sokken wordt gereden terwijl ik oversteek op n zebrapad....GGGRRRRRRRRR!

4. sim

sim Niet meer actief

"het ergertopic" :D

momenteel irriteer ik me het meest aan de collega van mijn overbuurman die heel openlijk (weet niet of zij dat doorhebben :rolleyes: ) een verhouding heeft met de overbuurvrouw. normaal denk ik leven en laten leven maar dit is zo "in your face" en dan parkeert ie zijn irritante jeep ook nog eens altijd op de parkeerplaats van mijn man!

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha grappig om het zo te lezen :D

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Met alle respect voor iedereen die zwanger is, maar uit pure jalouzie erger ik me aan mensen waar het wel al gelukt is (schaam schaam) ik gun het jullie maar ik kan het niet altijd hebbben.

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik erger me aan alles wat met mijn schoonmoeder te maken heeft en alles wat ik er op welke wijze dan ook mee in verbinding kan brengen.

:D

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Op mijn man na dan :D

9. Niet meer actief

ik erger me op dit moment aan mensen die me negeren en net doen of ik niet meer besta :rolleyes:

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb mij net heel erg geergerd aan een opa voor me die maar 34 bleef rijden op een 50-weg. Zit dan achter m'n stuur te brullen: "je gaspedaal zit rechts!" ;).

Kan me ook erg ergeren aan ouders van leerlingen die het idee hebben dat hun kind fantastisch is, alles kan en nooit iets doet wat niet mag. Irritant als ze altijd alles goedpraten; geef dat kind gewoon op z'n flikker als ie iets heeft uitgehaald en je daar door school over wordt gebeld!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik irriteer me aan mensen die altijd, maar dan ook ALTIJD over alles lopen te zeiken! En vooral over andere mensen.. Niks of niemand is goed. Hahaha, nou loop ik zelf ook te zeiken, maar sommige mensen zijn echt negatief ingesteld. Heel irritant! ;)

12. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik irriteer me aan mensen die zich anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn! ook irriteer ik me aan mensen die opscheppen en showen met dingen! ulgh walg ik zelfs van.

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Bejaarden die op zaterdagochtend boodschappen gaan doen...... die hebben toch de hele week de tijd :(

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mensen die alleen maar negatief praten over hun kind(eren)

15. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik erger me aan mensen die altijd commentaar hebben op anderen tewrijl ze eigenlijk eerst naar hun eigen ,moeten kijken

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Als manlief moet overwerken :( Daar irriteer ik me aan!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik irriteer me nergens aan...
    Ik erger me echter wel aan de topictitel, de fouten in de berichten, de fouten in alle berichten, de fouten die ik ongetwijfeld zelf maak. Kortom, aan fouten.
    Verder erger me ik aan de kinderen uit mijn klas die niet luisteren en daarna roepen dat ze het niet snappen. Nee, geen wonder als niet luistert.
    Verder erger ik me regelmatig aan mijn man, die denkt dat zwanger zijn precies hetzelfde is als niet-zwanger zijn.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb overigens wel last van irritatie als ik bijvoorbeeld in de brandnetels ga staan.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bumperklevers!

20. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0