Ik weet niet of hier al een topic over is. maar wat irriteerd jou nou in het dagelijks leven? Ik zal beginnen: 1 Ik irriteer me aan me vriend zijn baas die het loon weer eens weken te laat overmaakt ik word er zo moehhhh van! 2 ik irriteer me er ook aan dat onze beestjes zo onzettend in de rui zijn! nou ben benieuwd!
aan mijn BI en ischias. zit midden in een verhuizing met genoeg te klussen en kan nog niet eens iemand van koffie voorzien.
Als je wilt afrekenen in de supermarkt en er zit een stuk saggerijn achter de kassa....daar irriteer ik me mateloos aan! (kan eigenlijk nog wel 1000 dingen opnoemen waar ik me aan irriteer haha) Ohja nog eentje: Als ik bijna van mn sokken wordt gereden terwijl ik oversteek op n zebrapad....GGGRRRRRRRRR!
"het ergertopic" momenteel irriteer ik me het meest aan de collega van mijn overbuurman die heel openlijk (weet niet of zij dat doorhebben ) een verhouding heeft met de overbuurvrouw. normaal denk ik leven en laten leven maar dit is zo "in your face" en dan parkeert ie zijn irritante jeep ook nog eens altijd op de parkeerplaats van mijn man!
Met alle respect voor iedereen die zwanger is, maar uit pure jalouzie erger ik me aan mensen waar het wel al gelukt is (schaam schaam) ik gun het jullie maar ik kan het niet altijd hebbben.
Ik erger me aan alles wat met mijn schoonmoeder te maken heeft en alles wat ik er op welke wijze dan ook mee in verbinding kan brengen.
Ik heb mij net heel erg geergerd aan een opa voor me die maar 34 bleef rijden op een 50-weg. Zit dan achter m'n stuur te brullen: "je gaspedaal zit rechts!" . Kan me ook erg ergeren aan ouders van leerlingen die het idee hebben dat hun kind fantastisch is, alles kan en nooit iets doet wat niet mag. Irritant als ze altijd alles goedpraten; geef dat kind gewoon op z'n flikker als ie iets heeft uitgehaald en je daar door school over wordt gebeld!
Ik irriteer me aan mensen die altijd, maar dan ook ALTIJD over alles lopen te zeiken! En vooral over andere mensen.. Niks of niemand is goed. Hahaha, nou loop ik zelf ook te zeiken, maar sommige mensen zijn echt negatief ingesteld. Heel irritant!
Ik irriteer me aan mensen die zich anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn! ook irriteer ik me aan mensen die opscheppen en showen met dingen! ulgh walg ik zelfs van.
Ik erger me aan mensen die altijd commentaar hebben op anderen tewrijl ze eigenlijk eerst naar hun eigen ,moeten kijken
Ik irriteer me nergens aan... Ik erger me echter wel aan de topictitel, de fouten in de berichten, de fouten in alle berichten, de fouten die ik ongetwijfeld zelf maak. Kortom, aan fouten. Verder erger me ik aan de kinderen uit mijn klas die niet luisteren en daarna roepen dat ze het niet snappen. Nee, geen wonder als niet luistert. Verder erger ik me regelmatig aan mijn man, die denkt dat zwanger zijn precies hetzelfde is als niet-zwanger zijn.