Tipje van mij. Bij de Hema zijn de gekleurde hydrofielluiers in de aktie. Ze kosten nu 3,50 per 3. De gewone witte kosten 6,95 per 6, dus dat is zeg maar even duur. En gekleurde zijn dan wel zo leuk. Ze zijn trouwens aqua met lime.
Ik heb ze nu dus zelf ook. Wilde er geen extra geld aan uitgeven en gewone witte kopen. Maar ja, nu ze even duur zijn wil ik ze wel. Ik heb zoiezo goede inkopen gedaan. Ze hadden nog wat kleertjes hangen met 70% korting. Zo heb ik een vest voor 2,68, een broekje voor 1,78 en ook een truitje voor 1,78. Dat is nog eens shoppen.
Ik heb die gekleurde ook, ayua met lime en rood met oranje. Als je ze 1 x apart gewassen hebt geven ze echt niet meer af en ik was ze nu gewoon samen met de witte
Prenatal heeft ook gekleurde hydro's Wel niet zo voordelig Ik had ze toen al bij prenatal gehaald. En onlangs nog een zetje bij de hema gekocht. Vind het wel mooi staan tussen al die witten doeken in De gekleurde gebruik ik zelf meer voor in bed voor onder het hoofdje
Toevallig, die heb ik eergisteren ook gekocht. 2 witte met beestjes erop en 1 aquablauwe. Ideel die hydrofiele luiers; gebruik ze nu nog om m'n zoontje (5) af te drogen; veel makkelijker dan zo'n dikke handdoek. Silly
Ben net wezen kijken bij de Hema in Nieuwegein. Ze hebben alleen de 2 witte met beestjes en 1 aquablauwe in de aanbeiding. Ik ben expres met de andere gekleurde hydrofiel luiers naar de kassa geweest, en ze zeiden dat deze niet in de aanbeiding waren. Ik wou de andere pak waarbij 1 lime, 1 aqua en 1 met beestjes. Maar dat kon niet. Beetje balen dus.
Ik ga ze ook halen, en als echte luiers gebruiken Ik neem gewone witte maar misschien ook wel gekleurde als ze leuk zijn
Ik heb het even voor je getest.... en ze geven niet af bij de was! Ik heb die aqua kleurige gewoon in de witte (oepsie) was gegooid en alles was nog net zo straaaaaaaaaalend wit als daarvoor!!! Goh, misschien heb ik mijn roeping gemist bij de wasmiddel reclame!
Ik heb ze ook. Ze zijn zo leuk! Heb ze de eerste keer apart gewassen. Dat de aqua in de witte was niet afgeeft zegt nog niets. Als je blauw bij de witte was gooit wordt je was nl. witter. Je hebt zelfs van dat kobaltblauwe poeder (reckkit heet dat volgens mij) om je was witter te maken. Is trouwens rotspul, want het vlekt. Dus ik zou toch even oppassen bij het wassen. Pim
Het zal idd niet bij 1x afgeven, maar witte was doe ik alleen wassen met alles wit, zo blijft het wit! Anders wordt het uiteindelijk toch grauw Bedankt zoiezo voor de test! Gr. Cellie.