Dag allemaal, Mijn man is zo trots op onze babykamer dat hij mij zojuist over de telefoon gevraagd heeft om er een apart topic over te openen op het forum (Sorry schat, kon het niet laten, haha). En ik vind het zelf natuurlijk ook stiekum de mooiste babykamer ooit dus bij deze; onze babykamer is af en we zijn mega trots Zie album!
prachtige kamer, hele mooie kleuren, het ziet er gezellig uit. Grappig dat je man zo trots is, lief hoor. Geniet ervan! Groetjes Patricia
hoi Lilly en man... jullie hebben goed je best gedaan hoor ziet er mooi uit! en natuurlijk mag een man trots zijn ... super hoor! groetjes Mandy
mooi kamertje Lilly en manvanLilly Vind die schilderijtjes en de kleuren van de muren echt supermooi ! Oja, : leuke foto's van jullie hond Lijkt me een echte lieverd!
nou daar mogen jullie echt oprecht trots op zijn hoor! Leuk die schoentjes in die vakken, echt een heel leuk idee Nu nog het beebietje
Echt een super leuke kamer! Mijn complimenten. Vraagje: Waar heb je de mand gekocht die op de grond staat? groetjes Nicole
He leuke kleurtjes die hebben wij ook gebruikt. zie onze website. Zelf vonden wij het wel geinig om een ijzeren draad te spannen en daar wat spulletjes aan te hangen. En onze trots is de ombouw voor de kachel.. Een van mijn vriends eerst gemaakt spullen.
mooie kleuren, vraagje; hoe heten die kleuren? anders moet ik jullie foto's afdrukken en dan hopen dat ze in de winkel snappen wat ik bedoel. we hadden al ergens die kleuren gezien maar wisten niet hoe ze heten.
Ik heb de mijne laten mengen bij praxis zal even de nummers opzoeken. De ene zei dat het niet kon en de andere heeft uiteindelijk met het hoofdkantoor gebeld en heeft uiteindelijk de mengkleuren gekregen. De zelfde kleuren verf heb je ook voor hout, dus je kan ook even daar bij kijken.