Xavièr herkent zijn overleden opa?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kissflower, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    @miranda22... gekke stof delen die dan alleen maar komen als het kind gaat slapen of onrustig is... ja natuurlijk.. nou meid ik sta volkomen achter je dat het geen stof is.
    Ik ben wel eens boven gebleven op haar kamer en me vriend laten kijken. Ik zat onder de camera en meissie werd wakker en begon te jammeren... toen ze weer sliep ben ik naar beneden gegaan en me vriend knikte alleen maar van ja ik zag het ook.
    Ook als ik in de deur blijf staan kijken is het te zien als ze wakker word.
    En alleen maar dan is het te zien en niet als ze slaapt.

2. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik weet niet of je het programma en de persoon kent. Maar Peter van Het Zesde Zintuig is een collega van mijn (stief)schoonvader (mijn schoonmoeder is hertrouwd, de biologische schoonvader is overleden). Peter kwam opeens naar mijn Schoonvader toe met de vraag of hij te maken had met een meisje van 3, blonde krulletjes. Ja zei mijn schoonvader, dat is mijn kleinkind. Peter zei uit zichzelf: Ze kan slecht slapen 's nachts, want er liggen spulletjes van haar opa op haar kamer. Ze heeft contact met hem en word daar onrustig van. Die spulletjes moeten van haar kamertje af.
    Zo gezegd zo gedaan, mijn schoonzus heeft de spulletjes van het kamertje af gedaan, en het kind slaapt weer als een prinsesje! Voor mij een teken dat biologische opa toch af en toe nog bij zijn nazaten op bezoek gaat, en daar ben ik blij om!
    Mijn dochtertje is nog te klein om zoiets bij te merken. Ze laat wel merken dat ze soms gewoon lekker in bedje wil liggen en dan gaat ze daar lachen en kirren van plezier in haar eentje. Dan wil ze gewoon even niet bij ons zijn, maar ja dat kan natuurlijk vanalles zijn...

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Hier een iets andere ervaring.
    Mijn vader overleed toen ik 14 jaar was aan een hartstilstand.
    2 Jaar geleden zei Denyce dat er een man in de woonkamer zat.
    Je kan begrijpen dat ik echt 7 peuken scheet.
    Ze wist te vertellen hoe hij eruit zag....maar ik zag echter niets.
    Ze beschreef precies mijn vader, dat ie blauwe kleding aan had en dat klopte want mijn vader is begraven in een blauw joggingspak.
    Ik geloof ook dat er meer is tussen hemel en aarde.

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja ik heb Peter idd gezien bij het zesde zintuig!
    Ik vind Peter echt te gek ik vind hem zoo goed en volgens mij is het ook een hele aardige lieve man.
    Ik heb trouwens wel het idee dat ik hem ergens van ken maar ik weet niet waarvan.

@Kissflower echt bijzonder zeg!
    Iedereen bij ons leeft gelukkig nog(behalve mijn oom)ik geloof zeker weten dat er meer is en dat overleden mensen over hun dierbaren waken.
    Wij hebben trouwens weleens dat de lamp opeens gaat dimmen en na 30 sec ofzo dat hij weer normaal gaat doen.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vind dit erg bijzonder om te lezen :D

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik geloof zeker in dit soort dingen.
    danielle 'ziet' ook iemand in haar kamer, ze lacht er gericht naar en 'kletst' ertegen...gevoelsmatig is dit haar opa..de vader van mijn man is overleden. ik merk af en toe wel aanwezigheid maar het is gewoon een goed gevoel zeg maar.

ik weet nog dat ik vroeger ook heel veel mensen zag die ik ook kon omschrijven. bleek ook o.a. mijn overleden opa te zijn :)

7. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Bijzonder hoor, allemaal! Zit hier echt met kippenvel.....

Ik heb het nog niet meegemaakt, alhoewel ik echter wel een foto heb staan (achter een vaas) van mijn oma, die 5 jaar geleden is overleden. Ik zal 'm 's wat meer in het zicht zetten, kijken wat er gebeurt....

Ik heb trouwens ook wel eens gehoord dat baby's meer dingen zien tussen hemel en aarde. Toen Lily 3 maanden oud was, zat ze soms helemaal in trance naar iets te kijken, en dan moest ze ineens vreselijk lachen. Ik wist toen niet wat dat dan voor flauwekul was, maar ze schijnen echt dingen te zien.

Kari

8. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Die Peter van het zesde zintuig is echt geweldig! Ik ben altijd vrij skeptisch over dergelijke zaken, ondanks dat ik zelf als klein meisje schijnbaar ook contact heb gehad met 'de andere wereld'.. volgens mijn moeder zag ik dingen en had ik gesprekken met overledenen. Ik herinner mij daar niks meer van, maar heb het dus van horen zeggen. Maar hoe Peter dat doet, dat verzin je niet. Daar is echt wat. En het gekke is, ik heb ook het idee dat ik hem ergens van ken.... toeval, of misschien toch omdat hij een medium is?

Mijn eigen moeder ligt nu op sterven. Vanavond heb ik aan haar bed gezeten, handje vastgehouden enzo. Eerder deze week had ik het al met haar over die Peter gehad. Vanavond heb ik gezegd dat ze niet mag gaan spoken en me niet mag laten schrikken :) maar dat ik het wel leuk vind om nog wat van haar te zien of horen als ze er niet meer is. En dat ze goed op mijn kleine meisje past. Dat heeft ze beloofd en ik weet zeker, vooral nu ik ditlees, dat dat ook echt gebeurd. Oma past straks op mijn meisje.....

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Ma2Be, wat vreselijk zeg. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke periode!

10. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Bij deze wil ik ma2be steunen.
    Sterkte met alles! Het komt helemaal goed!

11. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Mijn mama is overleden toen Ik 7maanden zwanger was van mijn meisje...
    Mijn moeder was erg ziek maar heeft gevochten voor wat ze kon...Helaas... ze raakte in haar laatste levensfase haar geheugen kwijt maar wist bepaalde dingen ..Ik was zwanger en hetw erd een meisje...Ik heb heel veel met haar gedeeld tijdens mijn zwangerschap en ook heb ik elke maand een echo gehad zodat ze mijn meisje regelmatig kon zien ..

Ik zelf heb niks met foto's...
    maar praat wel over mijn moeder met haar..

Britt praat ook tegen de foto van haar oma
    Het woord oma het ze nog nooit uit gesproken..
    Tot ze de foto zag,
    begon te lachen
    liep als een gek om de bank heen..
    En wijste met haar vinger om hoog en riep
    echt keihard OMA! OMA!

Nu praat ze tegen haar...
    daagt de foto uit net alsof er een spel met
    haar gespeelt word.

Ik vind het heel bijzonder...
    maar ook heel mooi!

Kleine kindjes staan vaan dicht bij zulk soort dingen doordat ze overal voor open staan..

Zo is mijn meisje als ik haar mee neem naar het graf van mijn mama ongeveer een min of 20 helemaal in zich zelf gekeerd..

Daarna is ze weeer helemaal happy.

Share This Page