Hee meiden, Twijfels, twijfels en nog meer twijfels!! Van jongs af aan vind ik Luka een mooie naam. Nu hoor je de naam steeds meer en daar beginnen de twijfels.. Nu zag ik xavi staan en dacht. Oo die is ook leuk... Ml zei dus gelijk: dat is een Spaanse voetballer.. Twijfel nummer 2 is een feit!! Beide namen vinden we leuk alleen ik wil ook niet dat mensen zoiets hebben van dat kind is vernoemd naar een voetballer of zijn naam hoor je ook veel.. Snappen jullie het nog? Wat vinden jullie?
Moest heel erg aan de naam Xavi wennen maar nu vind ik hem echt mooi! En nee dacht niet meteen aan een voetballer...
Denk ook niet meteen aan een voetballer. . Er zijn zoooo veeel voetballers en dus zoveel namen dan zou je dr haast geen een meer kunnen kiezen Vind het een leuke naam
Vind Xavi ook wel een leuke naam en denk niet aan een voetballer...maareh...dat vraag je dan wel weer aan allemaal vrouwen hier he...haha Luka is niet zo mijn smaak.
Beide zijn leuk!! En wesley en rafael zijn ook jongensnamen, maar ook bekende voetballers Ik zou me er niet te druk om maken hoor Gewoon doen wat jullie leuke namen vinden, en als het toevallig de naam is van een voetballer of zanger o.i.d. dan is dat maar zo zou ik me niet te druk om maken
Denk zeker niet aan voetballer en ja idd dan zou je veel namen niet meer kunnen gebruiken. Vind beide namen leuk, Xavi hoor je idd wel minder, maar ook Luka hoor uk nog niet echt veel.
Veel liever Luka dan Xavi! Xavi vind ik echt niks voor een Nederlands kindje. Wordt dan ook vernederlands 'ksaafie'. Vind ik echt niet mooi. Luka vind ik wel oké. Lukas nog mooier.
Onze zoon heet Senna, en hij is niet vernoemd naar een coureur maar we vonden het gewoon echt een mooie naam, Ik vind Xavi echt een super naam, en idd tig voetballers of andere sporters.... dan blijft er wel weinig over hihi... doen wat jullie leuk vinden
Bedankt voor jullie reacties. We gaan nu maar kijken welke van de twee het wordt haha..we hebben nog tijd