Gister hoorde we ook de naam Noan. Ik vind het wel een mooie naam maar vraag me af of je er niet een beetje over struikelt dat ze zeggen ''no one'' (engels) of denken jullie dat de uitspraak wel gewoon goed zal zijn?
Ik denk wel dat het snel no one zal worden helaas... hier gek op de naam Noé maar valt af vanwege no way. Ik ken zelf een Noam, wat vind je daar van?
Klopt voor een jongen ik lees al meerdere die denken dat het No one word dus dan valt het denk ik wel af. Noam kan ik nog over nadenken. We hebben wel al een andere jongens naam ook op het oog waarvan de uitspraak wel duidelijk is. Bedankt voor de reacties
Bij Noam denk ik aan Maoam, dat snoep. Beide wel onuitspreekbaar als ik eerlijk ben. Noan lijkt me ook eerder alsof het stokje van de H te kort was per ongeluk.
Hmm ja, dat 'no one' komt wel overeen met hoe ik het zou uitspreken. Roan bijv. wordt ook al vlug 'ro one/wan'. Maar moet zeggen dat ik desondanks niet gauw de associatie krijg met 'no one', dit in tegenstelling tot één van mijn favoriete meisjesnamen; Jade. Dat blijft echt altijd een droomnaam voor mij, want het doet mij teveel denken aan 'ja duhh' wat zoiets betekent als 'ja, stommerd, das toch logisch'. Vind Noan overigens wel mooi. Novan of Nolan nog een optie voor je?
Hihi, hier dezelfde associatie Daarnaast vind ik Noam een verzinsel tussen de namen Noah en Liam. Alsof je niet kan kiezen zeg maar
Ik ben een tikje tegendraads haha maar ik vind Noan een mooie naam, heeft hier ook op het lijstje gestaan. Wij hebben hier echter nog nooit gehad (ook uit de omgeving niet die de naam wisten) dat de uitspraak werd gedaan als no one. Ligt er dus ook een beetje aan.
Noïn vind ik ook nog wel leuk klinken! bedankt Nowan zoals in nog een eerde post lijkt nog meer op no one inderdaad. Nog maar even laten bezinken
Ik kan er denk ik wel aan wennen. Maar goed ik vind Noé (no way) ook prachtig.. alleen heb m'n vriend (nog)niet kunnen overtuigen..